Το βασικό συστατικό του νέου Micra δεν είναι άλλο από το εντελώς νέο πάτωμα, στο οποίο θα βασιστούν και τρία μελλοντικά μοντέλα της εταιρείας. Η νέα πλατφόρμα έχει κατά δύο εκατοστά μεγαλύτερο μεταξόνιο σε σχέση με αυτή του προηγούμενου μοντέλου, ενώ το μήκος έχει αυξηθεί κατά επτά εκατοστά. Ποιό το όφελος; Καλύτεροι χώροι για τους πίσω επιβάτες, που ξεπερνούν ελαφρά το μέσο όρο της κατηγορίας, αλλά και γενικότερα μεγαλύτερη άνεση. Ο χώρος αποσκευών φτάνει τα 265 λίτρα -προσφέρει 28 περισσότερα από το τωρινό Nissan Micra-, ενώ η σχεδίαση της οροφής αφήνει αρκετό αέρα για τα κεφάλια των επιβατών.
Αρχικά θα εφοδιάζεται με τον ολοκαίνουργιο τρικύλινδρο κινητήρα χωρητικότητας 1.200 κ.εκ. με απόδοση 80 ίππους. Ένα σύνολο που υπόσχεται αξιοπρεπείς, μα πάνω από όλα οικονομικές, μετακινήσεις, αφού η κατανάλωση καυσίμου με δυσκολία ξεπερνά τα 6 λίτρα/100 χλμ. Αξιοσημείωτο είναι πως παρά τον τρικύλινδρο χαρακτήρα του, το Micra δεν παρουσιάζει ανάλογες... δονήσεις, ενώ η ηχομόνωση φαίνεται πως έχει προσεχθεί ιδιαίτερα. Στα μείον ανήκει ο λαστιχένιος σε αίσθηση επιλογέας πέντε σχέσεων, ο οποίος δεν συμβαδίζει με την εξαιρετική ακρίβεια του τιμονιού.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου