Τρίτη 7 Αυγούστου 2012

Suzuki SX4

Σε ένα facelift το πιο λογικό είναι να ξεκινήσεις την περιγραφή από τη σημαντικότερη αλλαγή, η οποία έχει να κάνει με την αναβάθμιση της απόδοσης του κινητήρα των 1,6 λίτρων κατά 13 ίππους (στους 120) και της ροπής κατά 1,1 χλγμ. (στα 15,9 χλγμ.). Παρά την αύξηση της ισχύος, η κατανάλωση, σύμφωνα με τον κατασκευαστή, παρουσιάζεται μειωμένη κατά 0,6 λίτρα/100 χλμ.  και ως φυσικό επακόλουθο έρχονται οι μειωμένες εκπομπές CO2, 149 γρ./χλμ. 
Για να επιτευχθούν τα παραπάνω νούμερα, οι μηχανικοί της Suzuki προχώρησαν σε σωρεία βελτιώσεων, όπως είναι οι μεταβαλλόμενου μήκους αυλοί εισαγωγής, το μεγαλύτερο βύθισμα των βαλβίδων, η αυξημένη σχέση συμπίεσης και ο νέος καταλύτης. Αλλαγές υπάρχουν και στην κλιμάκωση του κιβωτίου με τις πέντε σχέσεις, με την τελευταία να είναι ελαφρώς μακρύτερη. Όπως διαπιστώσαμε, όντως το πάτημα του SX4 είναι πιο ραφιναρισμένο, ενώ η κύλιση καλύτερη και πιο ήσυχη, ακόμη και στις υψηλές ταχύτητες. Εκτός δρόμου παραμένει το ίδιο ικανό, αφού το σύστημα τετρακίνησης δεν έχει δεχτεί καμία αλλαγή. 
Δυσδιάκριτες έως και απαρατήρητες περνούν οι εξωτερικές αλλαγές στο ανανεωμένο SX4, αφού δύσκολα θα ξεχωρίσεις τα επανασχεδιασμένα φωτιστικά σώματα, τους ελαφρώς διαφορετικούς προφυλακτήρες και διάφορες άλλες λεπτομέρειες. Στο εσωτερικό, τα νέα στοιχεία είναι πιο έντονα και εντοπίζονται στον νέο πίνακα οργάνων, στον ενσωματωμένο σε αυτά υπολογιστή ταξιδιού, στον αυτόματο κλιματισμό με τις μεγαλύτερες ψηφιακές ενδείξεις κ.ά. Σχετικά με τις τιμές πώλησης, αυτές παραμένουν ίδιες με του προηγούμενου SX4 και ξεκινούν από 14.990 € για τη δικίνητη έκδοση και από 17.900 € για την τετρακίνητη.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου