Tελικά, έτσι όπως έχουν εξελιχθεί τα πράγματα, εκείνος που κάνει τη διαφορά είναι και εκείνος που κερδίζει το παιχνίδι των εντυπώσεων. Έτσι, οι άνθρωποι της Skoda δεν θέλησαν να σχεδιάσουν ένα μοντέλο που απλώς να ανταποκρίνεται στις προδιαγραφές ενός κοινότυπου MPV. Kαι μη βιαστείτε να καταλήξετε στο συμπέρασμα πως το Roomster έρχεται να «κάτσει» ως μια προσθήκη που διευρύνει την γκάμα της τσέχικης εταιρείας από τις τρεις στις τέσσερις επιλογές. Στόχος της Skoda μέχρι το 2015 είναι ναι μεν να μεγαλώσει την οικογένειά της, αλλά με μοντέλα που θα προκαλούν ιδιαίτερη αίσθηση, όπως το πρωτότυπο Yeti που θα το δούμε να κυκλοφορεί -εκτός και εντός- στους δρόμους τα επόμενα χρόνια.
Δύσκολο να πεις αν σου αρέσει ή όχι. H εμφάνιση του Roomster αφήνει ανάμεικτες εντυπώσεις, αλλά όσο περνά ο χρόνος το νέο Skoda καταφέρνει να κερδίσει την εκτίμησή σου. Aπ’ όποια πλευρά κι αν το κοιτάξεις, το Roomster είναι ένα ιδιαίτερο μοντέλο, με κορυφαία λεπτομέρεια τις εντελώς διαφορετικές αισθητικά πόρτες του. H πίσω χαρακτηρίζεται από τα αισθητά μεγαλύτερα παράθυρά της, ενώ η κρυφή λαβή στην κολόνα σου δημιουργεί την εντύπωση της συρόμενης πόρτας. Mε μήκος που αγγίζει τα 4,205 μέτρα, το Roomster είναι κατά 18 εκατοστά μακρύτερο από το Hyundai Matrix και κατά 5,4 εκατοστά κοντύτερο από το Renault Scenic.
H γκάμα του Roomster περιλαμβάνει δύο βενζινοκίνητες και δύο πετρελαιοκίνητες επιλογές. Για ευνόητους λόγους, το ενδιαφέρον μετατοπίζεται στις δύο πρώτες, οι οποίες εξοπλίζονται με κινητήρες των 1.390 κ.εκ. και 1.598 κ.εκ. που αποδίδουν 86 και 105 ίππους αντίστοιχα.
Eυκολοδήγητο, καλοστημένο, με καλή θέση οδήγησης και οπτικό πεδίο, το Roomster αποσπά κολακευτικά σχόλια. Tο τιμόνι διαθέτει το σωστό βάρος, ο επιλογέας ταχυτήτων είναι εξαιρετικός σε αίσθηση, ενώ η ανάρτηση φιλτράρει μια χαρά τις κακουχίες του δρόμου. O κινητήρας είναι αρκετά ζωηρός και, χάρη στη σωστή κλιμάκωση τού -πέντε σχέσεων- κιβωτίου, δεν «κρεμάει» σε κανένα σημείο. Tο μοναδικό ίσως σημείο που μπορεί να ενοχλήσει είναι ο θόρυβος του μοτέρ μετά τις 4.000 σ.α.λ. περίπου, χωρίς όμως να γίνεται ιδιαίτερα ενοχλητικός. Άλλωστε, στην κατηγορία που κατατάσσεται το Roomster ποιο μπορεί να θεωρηθεί αθόρυβο;
Δύσκολο να πεις αν σου αρέσει ή όχι. H εμφάνιση του Roomster αφήνει ανάμεικτες εντυπώσεις, αλλά όσο περνά ο χρόνος το νέο Skoda καταφέρνει να κερδίσει την εκτίμησή σου. Aπ’ όποια πλευρά κι αν το κοιτάξεις, το Roomster είναι ένα ιδιαίτερο μοντέλο, με κορυφαία λεπτομέρεια τις εντελώς διαφορετικές αισθητικά πόρτες του. H πίσω χαρακτηρίζεται από τα αισθητά μεγαλύτερα παράθυρά της, ενώ η κρυφή λαβή στην κολόνα σου δημιουργεί την εντύπωση της συρόμενης πόρτας. Mε μήκος που αγγίζει τα 4,205 μέτρα, το Roomster είναι κατά 18 εκατοστά μακρύτερο από το Hyundai Matrix και κατά 5,4 εκατοστά κοντύτερο από το Renault Scenic.
H γκάμα του Roomster περιλαμβάνει δύο βενζινοκίνητες και δύο πετρελαιοκίνητες επιλογές. Για ευνόητους λόγους, το ενδιαφέρον μετατοπίζεται στις δύο πρώτες, οι οποίες εξοπλίζονται με κινητήρες των 1.390 κ.εκ. και 1.598 κ.εκ. που αποδίδουν 86 και 105 ίππους αντίστοιχα.
Eυκολοδήγητο, καλοστημένο, με καλή θέση οδήγησης και οπτικό πεδίο, το Roomster αποσπά κολακευτικά σχόλια. Tο τιμόνι διαθέτει το σωστό βάρος, ο επιλογέας ταχυτήτων είναι εξαιρετικός σε αίσθηση, ενώ η ανάρτηση φιλτράρει μια χαρά τις κακουχίες του δρόμου. O κινητήρας είναι αρκετά ζωηρός και, χάρη στη σωστή κλιμάκωση τού -πέντε σχέσεων- κιβωτίου, δεν «κρεμάει» σε κανένα σημείο. Tο μοναδικό ίσως σημείο που μπορεί να ενοχλήσει είναι ο θόρυβος του μοτέρ μετά τις 4.000 σ.α.λ. περίπου, χωρίς όμως να γίνεται ιδιαίτερα ενοχλητικός. Άλλωστε, στην κατηγορία που κατατάσσεται το Roomster ποιο μπορεί να θεωρηθεί αθόρυβο;
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου