Ένα από τα μοντέλα που μονοπωλούν τα φώτα της δημοσιότητας είναι η νέα Lamborghini, που ονομάζεται Aventador προς τιμήν ενός περιβόητου ισπανικού ταύρου, ακολουθώντας τη συνήθη τακτική της εταιρείας σε ό,τι αφορά την ονοματοδοσία των πρόσφατων δημιουργημάτων της. Πάντως, η Aventador LP700-4 πρόκειται να αποτελέσει αντικείμενο συζήτησης για το επαναστατικό μονοκόκ πλαίσιό της από ανθρακόνημα, το ολοκαίνουργιο 7-τάχυτο κιβώτιο ISR (Independent Shifting Rod) με τον διπλό συμπλέκτη και την προηγμένη ανάρτηση τύπου pushrod που χρησιμοποιείται στα μονοθέσια της F1 και απαντά για πρώτη φορά σε μοντέλο παραγωγής (σύμφωνα με την εταιρεία).
Η ονομασία LP700-4 υποδηλώνει την ισχύ του V12 κινητήρα χωρητικότητας 6,5 λίτρων, καθώς και την ύπαρξη συστήματος τετρακίνησης με τον κλασικό ηλεκτροϋδραυλικό συμπλέκτη Haldex που χρησιμοποιεί το VW Group (μην ξεχνάτε τους δεσμούς μεταξύ Audi - Lamborghini στην περίπτωση των R8 - Gallardo). O ατμοσφαιρικός κινητήρας είναι χειροποίητος, όπως όλοι οι κινητήρες της ιταλικής φίρμας, και κατασκευάζεται στο εργοστάσιο Sant' Agata στην Μπολόνια. Αποδίδει 700 ίππους στις 8.250 σ.α.λ. και 70,4 χλγμ. στις 5.500 σ.α.λ. Με περίσσεια ισχύος η νέα Lamborghini μοιάζει σαν μαινόμενος ταύρος που χρειάζεται μόλις 2,9'' για να επιταχύνει από στάση στα 100 χλμ./ώρα, με τη βελόνα του κοντέρ να δείχνει τα 350 χλμ./ώρα.
Το μήκος του αμαξώματος αγγίζει τα 4,78 μέτρα και για την εμφάνισή του τα σχόλια περιττεύουν, με τα ιδιόμορφα φωτιστικά σώματα, τις πόρτες που ανοίγουν σαν ψαλίδι, την τεράστια κεντρική απόληξη και το κάλυμμα του κινητήρα να τραβούν την προσοχή. Από το διάκοσμο ξεχωρίζει η ογκώδης κεντρική κονσόλα, ενώ ο ψηφιακός πίνακας οργάνων με τις οθόνες υγρών κρυστάλλων θυμίζει μαχητικό αεροσκάφος. Σημειώστε πως η Aventador αντικαθιστά την ηλικίας 9 ετών Murcielago, ενώ στα πλάνα της εταιρείας υπάρχει μία έκδοση Sesto Elemento (εξ ολοκλήρου από ανθρακόνημα), που θα στοιχίζει ένα εκατομμύριο ευρώ. Όσον αφορά τις τιμές πώλησης της Aventador, η ενδεικτική τιμή προ φόρων που ανακοίνωσε η Lamborghini είναι 255.000 € για την ευρωπαϊκή αγορά, με τα πρώτα αυτοκίνητα να παραδίδονται στο τέλος του καλοκαιριού.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου