Με την πρώτη ματιά η Virage μοιάζει με ένα ολοκαίνουργιο 2+2 μοντέλο που τοποθετείται ανάμεσα στην DB9 και στην DBS. Ουσιαστικά, η Virage είναι μία ριζικά αναβαθμισμένη εκδοχή της DB9 με νέα φωτιστικά σώματα, μάσκα που παραπέμπει στην μοναδική One-77 και ότι οφείλει να έχει μία αυθεντική Aston. Όπως και να χει πάντως δεν μπορεί κανείς να αμφισβητήσει την γοητεία τη Virage που θα διατίθεται με δύο τύπους αμαξωμάτων: την κουπέ που προαιρετικά μπορεί να είναι και διθέσια και την κάμπριο με την υφασμάτινη οροφή.
Η Virage βασίζεται σε αλουμινένιο πλαίσιο και η δύναμη της πηγάζει από τον δεδομένο εξάλιτρο V12 των 497 ίππων με την ροπή των 58,1 χλγμ. να μεταφέρεται στους πίσω τροχούς πίσω αυτόματου κιβωτίου έξι σχέσεων. Όπως ισχυρίζεται η βρετανική εταιρία η κατανομή βάρους ανάμεσα στους δύο άξονες είναι ιδανική (50/50) ενώ τα 0-100 χλμ/ώρα επιτυγχάνονται σε 4,6’’ με την βελόνα του κοντέρ να ακουμπά τα 299 χλμ/ώρα. Ανάμεσα στα high-tech συστήματα της Virage είναι η ανάρτηση με τα «ενεργά» αμορτισέρ (ADS ή Adaptive Damping System) και τα κεραμικά δισκόφρενα (CCM ή Carbon Ceramic Matrix).
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου