Τρίτη 21 Αυγούστου 2012

Hyundai i10

Όταν πριν από λίγα χρόνια έκανε την εμφάνισή του το μικρό i10, υπήρξε ο ορισμός της ευχάριστης έκπληξης, αφού διέθετε ό,τι πρέπει να έχει ένα ολοκληρωμένο μίνι, χωρίς να αφήνει περιθώρια για κανένα αρνητικό σχόλιο. Η καλή δουλεία που έκαναν οι Κορεάτες εξαργυρώθηκε με μια καλή πορεία στην αγορά, ενώ έστειλε το μήνυμα πως πρέπει να υπάρξει και συνέχεια. Γι' αυτό και η τελευταία αναβάθμιση, αν και γίνεται αμέσως αντιληπτή, δεν περιέχει στοιχεία υπερβολικών αλλαγών, παρά μόνο στα σημεία. Συγκεκριμένα, το στίγμα στις αλλαγές της εξωτερικής εμφάνισης έδωσε το «αδελφό» Kia Picanto, αφού όπως φαίνεται οι γωνίες του και τα φωτιστικά σώματα ενέπνευσαν το i10, που θα το χαρακτηρίζαμε πλέον πιο δυναμικό και πιο τολμηρό από πριν. Η εικόνα στο εσωτερικό του κορεατικού μοντέλου είναι πιο κομψή, καθώς ο πίνακας οργάνων και το ταμπλό έχουν εκσυγχρονιστεί, διαθέτοντας επενδύσεις αλουμινίου, ενώ και ο επιλογέας 5 σχέσεων βρίσκεται πλέον στη βάση της κεντρικής κονσόλας.
Η έκδοση της δοκιμής μας εφοδιάζεται με τον τετρακύλινδρο 1.200άρη κινητήρα με απόδοση 85 ίππους, ο οποίος τα καταφέρνει παραπάνω από περίφημα απέναντι στα λιγοστά (995 μαζί με τον οδηγό) κιλά του i10. Είναι πιο αθόρυβος σε σχέση με τη μικρότερη έκδοση 1.1, ενώ και από πλευράς επιδόσεων υπερτερεί σημαντικά (0-100 χλμ./ώρα σε 2,3 δευτερόλεπτα λιγότερα). Με αυτόν τον τρόπο το τρίπτυχο της επιτυχίας για το i10, σβελτάδα - χώροι (225 λίτρα χώρος αποσκευών) - τιμή πώλησης (από 10.400 €), ενισχύεται ακόμη περισσότερο, έχοντας ως σύμμαχο την εμφάνιση και την οικονομία καυσίμου. Ποιος ο λόγος λοιπόν να μη συνεχίσει να πρωταγωνιστεί στην κατηγορία;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου