Η Honda έμεινε πιστή στην ταυτότητα του Civic και δεν άλλαξε προσανατολισμό, παρά μόνο ενίσχυσε την υπάρχουσα λογική. Διατήρησε τις λαμπερές γραμμές και το διαστημικό ντιζάιν, τονίζοντας ακόμη περισσότερο το σπορ στοιχείο. Το μήκος του αυξήθηκε κατά 4 εκατοστά, φτάνοντας έτσι τα 4,285 μέτρα, ενώ το νέο Civic είναι επίσης ελαφρώς φαρδύτερο και χαμηλότερο. Αφού έγινε το πρώτο βήμα για τα πιο σπορτίφ χαρακτηριστικά, μεγάλωσε και έγινε πιο έντονη η αεροτομή, καθώς ουσιαστικά πρόκειται για ένα ενιαίο φωτιστικό σώμα που ενώνει τα πλαϊνά κρύσταλλα και κάνει εντυπωσιακό το αποτέλεσμα, κυρίως στο σκοτάδι. Οι χειρολαβές των πίσω θυρών παραμένουν κρυμμένες, όπως στην προηγούμενη γενιά, δίνοντας την ψευδαίσθηση πως πρόκειται για κουπέ, ενώ και η μάσκα στο εμπρός μέρος εκπέμπει μεγαλύτερο δυναμισμό με το πλατύ σκουρόχρωμο «V».
Η πιο εμπορική έκδοση του νέου Civic παραμένει αυτή με 1.400άρη ατμοσφαιρικό βενζινοκινητήρα με τεχνολογία μεταβλητού χρονισμού των βαλβίδων, ο οποίος αποδίδει 100 ίππους και περίπου 13 χλγμ. ροπής. Πρώτο μέλημα των ανθρώπων της Honda με τη συγκεκριμένη έκδοση δεν είναι φυσικά να βάλουν φωτιά στην άσφαλτο, αλλά να πετύχουν όσο το δυνατόν καλύτερη κατανάλωση καυσίμου και μικρότερη εκπομπή CO2. Στην πράξη, το Civic της δοκιμής μας χρειάστηκε 6,4 λίτρα βενζίνης/100 χλμ. και οι επιδόσεις του είναι 13,4 δευτερόλεπτα για τα 0-100 χλμ./ώρα, ενώ η τελική του ταχύτητα αγγίζει τα 187 χλμ./ώρα.
Όσον αφορά την εκπομπή CO2, αυτή δεν ξεπερνά τα 129 γρ./χλμ., κάτι που εκτός των άλλων σημαίνει ελεύθερη διέλευση στον πράσινο δακτύλιο που θα ισχύσει από τον ερχόμενο Σεπτέμβριο. Η κλιμάκωση του 6-τάχυτου κιβωτίου ταχυτήτων ευνοεί τη σπιρτάδα στο ξεκίνημα και απαιτεί συχνές αλλαγές (ευχάριστη αίσθηση λόγω του άψογου επιλογέα), ενώ στις ταχύτητες πάνω από 130 χλμ./ώρα ο ήχος του κινητήρα γίνεται πιο έντονος στα αυτιά των επιβατών παρά τη βελτιωμένη ηχομόνωση.
H νέα γενιά του Civic με κινητήρα χωρητικότητας 1.400 κ.εκ. ξεκινά από 16.800 € για τη βασική έκδοση και ζητά 17.950 € για την έκδοση Sport, που περιλαμβάνει όλα τα απαραίτητα για μια άνετη και εύκολη συμβίωση. Αντίστοιχα, ένα πεντάθυρο VW Golf ζητά 1.000 € περισσότερα για την έκδοση με 105 ίππους, με όλα τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα που μπορεί να βρει κανείς απέναντι στο ολόφρεσκο και γεμάτο τεχνολογία Civic.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου