Το Cruze σύμφωνα με τους ειδικούς της Chevrolet είναι κάτι παραπάνω από ένα απλό σεντάν. Εκφράζει τη νέα σχεδιαστική ταυτότητα της εταιρείας και αποτελεί τον προάγγελο των μικρότερων αλλά και μεγαλύτερων μοντέλων που θα ακολουθήσουν στο μέλλον. Έχει επιθετική σχεδίαση και επιβλητική μάσκα, με το ευδιάκριτο λογότυπο να χωρίζει τη μεγάλη εισαγωγή του αέρα. Το πίσω μέρος θυμίζει κουπέ, ως ένα βαθμό, ενώ τα φωτιστικά σώματα είναι αρκετά σύγχρονα και ξεχωριστά σε σχέση με οποιοδήποτε Chevrolet έχουμε δει μέχρι στιγμής.
Εκτός από τη μεταστροφή στην εξωτερική εμφάνιση, η Chevrolet έριξε το ίδιο βάρος και στην αναβάθμιση του εσωτερικού, που μπορεί να μην είναι τόσο ξεχωριστό και σπορ όσο το «περιτύλιγμα», ικανοποιεί όμως τα περισσότερα γούστα. Ενδεικτικά, ο πίνακας οργάνων και η κεντρική κονσόλα φέρουν πολλές ομοιότητες με το παγκόσμιο αυτοκίνητο της χρονιάς, το 2009 Opel Insignia (θυμηθείτε πως Opel και Chevrolet ανήκουν στην GM).
Η αλήθεια είναι πως πολλά μοντέλα της κορεατικής εταιρείας μας «τα χάλαγαν» λίγο στον τομέα της οδικής συμπεριφοράς. Όχι πως τίθεται κάποιο θέμα ασφάλειας, προς Θεού. Απλώς τα περισσότερα Chevrolet δεν είναι αυτό που θα λέγαμε «χαίρεσαι να τα οδηγείς». Λίγο το τραχύ μοτέρ, λίγο οι πλεύσεις του αμαξώματος και στο τέλος σου έμενε μία μέτρια εντύπωση. Σημείο προς σημείο, οι μηχανικοί της Chevrolet έβαλαν τα δυνατά τους και με την τεχνογνωσία της GM έδειξαν πως αν μη τι άλλο βγαίνοντας από το Cruze δύσκολα θα εκφράσεις σοβαρά παράπονα.
Η αλήθεια είναι πως πολλά μοντέλα της κορεατικής εταιρείας μας «τα χάλαγαν» λίγο στον τομέα της οδικής συμπεριφοράς. Όχι πως τίθεται κάποιο θέμα ασφάλειας, προς Θεού. Απλώς τα περισσότερα Chevrolet δεν είναι αυτό που θα λέγαμε «χαίρεσαι να τα οδηγείς». Λίγο το τραχύ μοτέρ, λίγο οι πλεύσεις του αμαξώματος και στο τέλος σου έμενε μία μέτρια εντύπωση. Σημείο προς σημείο, οι μηχανικοί της Chevrolet έβαλαν τα δυνατά τους και με την τεχνογνωσία της GM έδειξαν πως αν μη τι άλλο βγαίνοντας από το Cruze δύσκολα θα εκφράσεις σοβαρά παράπονα.
Το Cruze εφοδιάζεται με δύο ατμοσφαιρικούς βενζινοκινητήρες 1,6 και 1,8 λίτρων με απόδοση 113 και 141 ίππους αντίστοιχα. Με αυτούς τους κινητήρες θα φτάσει στην ελληνική αγορά. Η διήμερη συμβίωση με το μεσαίο σεντάν μάς έδειξε πως η μικρή έκδοση με το πεντατάχυτο κιβώτιο είναι και η πιο ισορροπημένη και πως έχει τα φόντα για να υπερκεράσει το ισχυρότερο αλλά πιο θορυβώδες 1.800άρι με μηχανικό ή αυτόματο κιβώτιο 6 σχέσεων.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου