Όσο και αν η τετρακίνηση αποτελεί κρυφό απωθημένο για πολλούς Έλληνες οδηγούς, στη σημερινή εποχή τόσο η τσέπη όσο και οι αστικές συνήθειες την κάνουν πολυτέλεια για το αυτοκίνητο που καλύπτει τις καθημερινές ανάγκες. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα τα δικίνητα SUV να έχουν την τιμητική τους, αποτελώντας μονόδρομο για τον αγοραστή που δεν συχνάζει κάθε Σαββατοκύριακο στην Αράχοβα. Ένας κύριος εκφραστής αυτής της ιδέας είναι το VW Tiguan 2WD, που έπειτα από την ανανέωσή του «παντρεύτηκε» με την έκδοση BlueMotion, κάτι που αποτελεί ό,τι πιο εύστοχο και εντός του πνεύματος της εποχής.
Το γερμανικό SUV απέκτησε τη γνωστή αιχμηρή μάσκα που έχουμε δει τον τελευταίο καιρό σε όλα τα μοντέλα της εταιρείας, φωτιστικά σώματα τεχνολογίας LED εμπρός και πίσω, ενώ και ο προφυλακτήρας ταιριάζει με την υπόλοιπη επιθετική σχεδίαση του συνόλου και της γκάμας. Πιο γνώριμα τα πράγματα στο εσωτερικό, η εμφάνιση του οποίου δείχνει πως η VW δεν κάνει περιττές κινήσεις εάν αυτό δεν είναι απαραίτητο και δεν αλλάζει τη γραμμή που ακολουθεί όταν το αγοραστικό κοινό δείχνει ευχαριστημένο. Αυστηρή και ταυτόχρονα σύγχρονη αισθητική, με νέο εκρού χρωματισμό των καθισμάτων και επένδυση από αλκαντάρα, στοιχείο που τραβάει την προσοχή στην έκδοση της δοκιμής μας, δεν αποτελεί όμως την πρώτη επιλογή στο νεανικό κοινό, που θα ήθελε περισσότερη φαντασία.
Άξια αναφοράς είναι φυσικά η δουλειά που έχει γίνει στο να βελτιωθεί η κατανάλωση καυσίμου, αφού ο 1.400άρης TSI 122 ίππων απαιτεί περίπου 8 λίτρα/100 χλμ. για να κινηθεί σε μεικτές διαδρομές. Η οδική συμπεριφορά είναι υποδειγματική, αφού άνεση και κράτημα κρατούν τις ισορροπίες, ενώ η ποιότητα κύλισης βρίσκεται στο επίπεδο που περιμένεις από ένα VW. O επιλογέας των έξι σχέσεων είναι ακριβής και ευχάριστος σε αίσθηση, όπως και το τιμόνι, που «ακούει» τα χέρια του οδηγού με ιδιαίτερη ακρίβεια. Το πακέτο του… μικρού Tiguan ζητά 23.900 €, ποσό που βαδίζει στα μονοπάτια των μικρομεσαίων μοντέλων με πολύ πλούσιο εξοπλισμό, στοιχείο που διαθέτει και το Tiguan BlueMotion. Έτσι αποτελεί εξαιρετική επιλογή, ιδίως αν έχεις προηγουμένως απορρίψει τη λύση του Skoda Yeti.
Άξια αναφοράς είναι φυσικά η δουλειά που έχει γίνει στο να βελτιωθεί η κατανάλωση καυσίμου, αφού ο 1.400άρης TSI 122 ίππων απαιτεί περίπου 8 λίτρα/100 χλμ. για να κινηθεί σε μεικτές διαδρομές. Η οδική συμπεριφορά είναι υποδειγματική, αφού άνεση και κράτημα κρατούν τις ισορροπίες, ενώ η ποιότητα κύλισης βρίσκεται στο επίπεδο που περιμένεις από ένα VW. O επιλογέας των έξι σχέσεων είναι ακριβής και ευχάριστος σε αίσθηση, όπως και το τιμόνι, που «ακούει» τα χέρια του οδηγού με ιδιαίτερη ακρίβεια. Το πακέτο του… μικρού Tiguan ζητά 23.900 €, ποσό που βαδίζει στα μονοπάτια των μικρομεσαίων μοντέλων με πολύ πλούσιο εξοπλισμό, στοιχείο που διαθέτει και το Tiguan BlueMotion. Έτσι αποτελεί εξαιρετική επιλογή, ιδίως αν έχεις προηγουμένως απορρίψει τη λύση του Skoda Yeti.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου