Σύμφωνα με τον πρόεδρο της Lamborghini, Stephan Winkelmann, στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης, θα δούμε το πρωτότυπο ενός supercar, που αλλάζει τα δεδομένα και για την ίδια τη φίρμα!
Η "βόμβα" που ετοιμάζει η Lamborghini στη Γενεύη, δεν πρόκειται να βασιστεί στην Aventador, όπως ανέφεραν δημοσιεύματα των τελευταίων μηνών. Όπως υποστηρίζει ο Stephan Winkelmann, θα πρόκειται για την "ισχυρότερη Lambo παραγωγής, όλων των εποχών, κάτι πραγματικά ασυνήθιστο", που θα εφοδιάζεται με κινητήρα V12, τοποθετημένο στο κέντρο και εμπρός.
Ουσιαστικά θα πρόκειται για τον ισχυρό ανταγωνιστή της Ferrari F12 Berlinetta, με εκτεταμένη χρήση ανθρακονημάτων στο αμάξωμα και νέο εξελιγμένο σύστημα τετρακίνησης. Την ίδια ώρα, η Winkelmann τονίζει ότι προτεραιότητα για τον ίδιο, είναι να πείσει τη διοίκηση του VW Group, να "ανάψει το πράσινο φως", για την παραγωγή του πρώτου SUV στην ιστορία της Lamborghini, του Urus.
O πρόεδρος της φίρμας, είναι πεπεισμένος ότι το Urus θα μπορεί να πουλάει 3 με 4.000 μονάδες ετησίως, εάν η τιμή του είναι παραπλήσια με αυτή την Gallardo. Θεωρεί δε ότι ο συνδυασμός υβριδικής τεχνολογίας με Turbo, είναι ο ιδανικός, για ένα πολυτελές SUV, που θα συνδυάζει και τις επιδόσεις, όπως κάθε Lamborghini, που... σέβεται το σήμα της.
Η "βόμβα" που ετοιμάζει η Lamborghini στη Γενεύη, δεν πρόκειται να βασιστεί στην Aventador, όπως ανέφεραν δημοσιεύματα των τελευταίων μηνών. Όπως υποστηρίζει ο Stephan Winkelmann, θα πρόκειται για την "ισχυρότερη Lambo παραγωγής, όλων των εποχών, κάτι πραγματικά ασυνήθιστο", που θα εφοδιάζεται με κινητήρα V12, τοποθετημένο στο κέντρο και εμπρός.
Ουσιαστικά θα πρόκειται για τον ισχυρό ανταγωνιστή της Ferrari F12 Berlinetta, με εκτεταμένη χρήση ανθρακονημάτων στο αμάξωμα και νέο εξελιγμένο σύστημα τετρακίνησης. Την ίδια ώρα, η Winkelmann τονίζει ότι προτεραιότητα για τον ίδιο, είναι να πείσει τη διοίκηση του VW Group, να "ανάψει το πράσινο φως", για την παραγωγή του πρώτου SUV στην ιστορία της Lamborghini, του Urus.
O πρόεδρος της φίρμας, είναι πεπεισμένος ότι το Urus θα μπορεί να πουλάει 3 με 4.000 μονάδες ετησίως, εάν η τιμή του είναι παραπλήσια με αυτή την Gallardo. Θεωρεί δε ότι ο συνδυασμός υβριδικής τεχνολογίας με Turbo, είναι ο ιδανικός, για ένα πολυτελές SUV, που θα συνδυάζει και τις επιδόσεις, όπως κάθε Lamborghini, που... σέβεται το σήμα της.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου