Ο κινητήρας των 2,0λτ. με ισχύ 170 ίππων που παρουσιάστηκε με την επετειακή έκδοση «Caddy Edition 30» μέσα στο 2012 θα είναι διαθέσιμος πλέον και στις υπόλοιπες εκδοχές του γερμανικού Vanette.
Η γκάμα όλων των εκδόσεων του VW Caddy (επιβατικές και Van), θα είναι διαθέσιμη πλέον με τον νέο 2,0λιτρο TDI κινητήρα των 170 ίππων. Το εν λόγω μηχανικό σύνολο που συνδυάζεται με αυτόματο/ σειριακό κιβώτιο ταχυτήτων DSG, εμφανίζει αποθέματα ροπής της τάξης των 350 Nm και είναι να προσφέρει μέγιστη ταχύτητα έως και 196 χλμ./ώρα στο γερμανικό ελαφρύ επαγγελματικό. Για την επιτάχυνση από στάση στα 100 χλμ./ώρα απαιτούνται 8,9 δλ. ωστόσο, την ίδια στιγμή η μέση κατανάλωση καυσίμου (πετρέλαιο), διατηρείται σε εξαιρετικά χαμηλά επίπεδα (από 6,3 λτ./100 χλμ.). Παράλληλα και οι εκπομπές CO2 ορίζονται στα 166g/km, επίδοση αντίστοιχη με το μηχανικό σύνολο των 140 ίππων που είναι διαθέσιμο στην γκάμα του VW Caddy. Επιπρόσθετα, η VW ανακοίνωσε πως παράλληλα, στον προαιρετικό εξοπλισμό όλων των εκδόσεων του Caddy, θα είναι πλέον διαθέσιμα και φωτιστικά σώματα με λυχνίες Bi-Xenon.
Η γκάμα όλων των εκδόσεων του VW Caddy (επιβατικές και Van), θα είναι διαθέσιμη πλέον με τον νέο 2,0λιτρο TDI κινητήρα των 170 ίππων. Το εν λόγω μηχανικό σύνολο που συνδυάζεται με αυτόματο/ σειριακό κιβώτιο ταχυτήτων DSG, εμφανίζει αποθέματα ροπής της τάξης των 350 Nm και είναι να προσφέρει μέγιστη ταχύτητα έως και 196 χλμ./ώρα στο γερμανικό ελαφρύ επαγγελματικό. Για την επιτάχυνση από στάση στα 100 χλμ./ώρα απαιτούνται 8,9 δλ. ωστόσο, την ίδια στιγμή η μέση κατανάλωση καυσίμου (πετρέλαιο), διατηρείται σε εξαιρετικά χαμηλά επίπεδα (από 6,3 λτ./100 χλμ.). Παράλληλα και οι εκπομπές CO2 ορίζονται στα 166g/km, επίδοση αντίστοιχη με το μηχανικό σύνολο των 140 ίππων που είναι διαθέσιμο στην γκάμα του VW Caddy. Επιπρόσθετα, η VW ανακοίνωσε πως παράλληλα, στον προαιρετικό εξοπλισμό όλων των εκδόσεων του Caddy, θα είναι πλέον διαθέσιμα και φωτιστικά σώματα με λυχνίες Bi-Xenon.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου