Πηγή έμπνευσης για τη δημιουργία του Juke αποτέλεσε το πρωτότυπο Qazana της Νissan, που "γνωρίσαμε" το 2009 στην Έκθεση της Γενεύης. Παρά τις μικρές του θεωρητικά διαστάσεις, το Juke δεν περνά σε καμία περίπτωση απαρατήρητο, αφού η σχεδίασή του ξεφεύγει από τα συνηθισμένα όχι μόνο της μικρής κατηγορίας, αλλά και γενικότερα.
Τα "φώτα", ωστόσο, συγκεντρώνει ο κινητήρας των 1.618 κ.εκ., ο οποίος είναι υπερτροφοδοτούμενος και αποδίδει 190 ίππους, προσφέροντας δυναμικές επιδόσεις και χαμηλή αναλογικά κατανάλωση. Ο κινητήρας "DIG-T", όπως ονομάζεται, ενσωματώνει τεχνολογία άμεσου ψεκασμού πολλαπλών σημείων (Direct Injection Gasoline) και μεταβλητό χρονισμό βαλβίδων. Η λειτουργία του είναι γραμμική σε όλο το φάσμα περιστροφής, παρουσιάζοντας θετικό τράβηγμα και ελαστικότητα -ανεξαρτήτως επιλεγμένης σχέσης- στο 6τάχυτο πολύ θετικό σε κούμπωμα κιβώτιο. Ο κινητήρας αυτός συνδυάζεται προαιρετικά και με το νέο κιβώτιο X Tronic της εταιρείας.
Εναλλακτικά, υπάρχει η επιλογή του ατμοσφαιρικού 1.6 με 117 ίππους, αλλά και του -γνώριμου από το "οπλοστάσιο" της Renault- πετρελαιοκινητήρα 1.5 dCi, με 110 ίππους και 240 Nm ροπής, διαθέσιμα από τις 1.750 σ.α.λ., με τη μέση κατανάλωση να περιορίζεται στα 5,1 λτ./100 χλμ.
Η οδική του συμπεριφορά χαρακτηρίζεται ασφαλής και προβλέψιμη, με τον οδηγό να λαμβάνει καλή αίσθηση από το σύστημα διεύθυνσης, γεγονός που του επιτρέπει να αντλήσει το 100% της απόδοσης του κινητήρα. Στα θετικά του στοιχεία συγκαταλέγεται το κιβώτιο, αλλά και το σύστημα ελέγχου της ευστάθειας (ESP) που επεμβαίνει διακριτικά. Όσον αφορά στο τετρακίνητο Juke, οι διαφορές σε οδηγικό επίπεδο δε στάθηκε δυνατό να γίνουν αντιληπτές, ωστόσο θεωρείται δεδομένο, ότι τα επίπεδα πρόσφυσης είναι μεγαλύτερα και οι όποιες τάσεις για υποστροφή θα εξαλείφονται αποτελεσματικά.
Η οδική του συμπεριφορά χαρακτηρίζεται ασφαλής και προβλέψιμη, με τον οδηγό να λαμβάνει καλή αίσθηση από το σύστημα διεύθυνσης, γεγονός που του επιτρέπει να αντλήσει το 100% της απόδοσης του κινητήρα. Στα θετικά του στοιχεία συγκαταλέγεται το κιβώτιο, αλλά και το σύστημα ελέγχου της ευστάθειας (ESP) που επεμβαίνει διακριτικά. Όσον αφορά στο τετρακίνητο Juke, οι διαφορές σε οδηγικό επίπεδο δε στάθηκε δυνατό να γίνουν αντιληπτές, ωστόσο θεωρείται δεδομένο, ότι τα επίπεδα πρόσφυσης είναι μεγαλύτερα και οι όποιες τάσεις για υποστροφή θα εξαλείφονται αποτελεσματικά.
Τιμή: από 15.890 ευρώ συμπεριλαμβανομένου του όφελους απόσυρσης
Εναλλακτικά, υπάρχει η επιλογή του ατμοσφαιρικού 1.6 με 117 ίππους, αλλά και του -γνώριμου από το "οπλοστάσιο" της Renault- πετρελαιοκινητήρα 1.5 dCi, με 110 ίππους και 240 Nm ροπής, διαθέσιμα από τις 1.750 σ.α.λ., με τη μέση κατανάλωση να περιορίζεται στα 5,1 λτ./100 χλμ.
Η οδική του συμπεριφορά χαρακτηρίζεται ασφαλής και προβλέψιμη, με τον οδηγό να λαμβάνει καλή αίσθηση από το σύστημα διεύθυνσης, γεγονός που του επιτρέπει να αντλήσει το 100% της απόδοσης του κινητήρα. Στα θετικά του στοιχεία συγκαταλέγεται το κιβώτιο, αλλά και το σύστημα ελέγχου της ευστάθειας (ESP) που επεμβαίνει διακριτικά. Όσον αφορά στο τετρακίνητο Juke, οι διαφορές σε οδηγικό επίπεδο δε στάθηκε δυνατό να γίνουν αντιληπτές, ωστόσο θεωρείται δεδομένο, ότι τα επίπεδα πρόσφυσης είναι μεγαλύτερα και οι όποιες τάσεις για υποστροφή θα εξαλείφονται αποτελεσματικά.
Η οδική του συμπεριφορά χαρακτηρίζεται ασφαλής και προβλέψιμη, με τον οδηγό να λαμβάνει καλή αίσθηση από το σύστημα διεύθυνσης, γεγονός που του επιτρέπει να αντλήσει το 100% της απόδοσης του κινητήρα. Στα θετικά του στοιχεία συγκαταλέγεται το κιβώτιο, αλλά και το σύστημα ελέγχου της ευστάθειας (ESP) που επεμβαίνει διακριτικά. Όσον αφορά στο τετρακίνητο Juke, οι διαφορές σε οδηγικό επίπεδο δε στάθηκε δυνατό να γίνουν αντιληπτές, ωστόσο θεωρείται δεδομένο, ότι τα επίπεδα πρόσφυσης είναι μεγαλύτερα και οι όποιες τάσεις για υποστροφή θα εξαλείφονται αποτελεσματικά.
Τιμή: από 15.890 ευρώ συμπεριλαμβανομένου του όφελους απόσυρσης
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου