Τι είναι το Adam; Για όσους θέτουν σε προτεραιότητα το life style είναι κάτι πολύ περισσότερο από ένα αυτοκίνητο πόλης. Άλλωστε δεν είναι τυχαίο ότι οι ιθύνοντες της Opel θεωρούν άμεσο αντίπαλό του το Fiat 500, δίχως να αγνοούν τα MINI, Citroën DS3, Audi A1 κ.ά. Και παρ’ όλο που το Adam αποτελεί το μικρότερο μοντέλο στην γκάμα της εταιρείας, ταυτόχρονα είναι και ένα από τα σημαντικότερα, καθώς εξελίχθηκε και κατασκευάζεται αποκλειστικά στη Γερμανία (στο εργοστάσιο του Eisenach).
Το ντιζαϊν δεν αποτελεί το μοναδικό προτέρημα του Adam, μιας και με εξέπληξε θετικά με τα ισορροπημένα οδικά χαρακτηριστικά (στάνταρ το ESP σε όλες τις εκδόσεις). Έστω και αν δεν ανταποκρίνεται στον ορισμό του σπορ μικρού, τόσο η ποιότητα κύλισης όσο και η σταθερότητά του παραπέμπουν σε μοντέλο μεγαλύτερης κατηγορίας. Σχετικά με το set-up υπάρχουν δύο εκδόσεις, η στάνταρ με ζάντες 15 ή 16 ιντσών, ενώ η σπορ συνδυάζεται με ζάντες 17 ή 18 ιντσών. Η τελευταία, παρ’ όλο που δείχνει πιο δυναμική στο μάτι, στο δρόμο παραείναι σφιχτή, όπως αποδείχτηκε στους πορτογαλικούς δρόμους. Πόσω μάλλον στους χειρότερους ποιοτικά ελληνικούς...
Η γκάμα των κινητήρων περιλαμβάνει μόνο βενζινοκίνητες εκδόσεις που προέρχονται από το Corsa, τη μικρότερη 1.2 με 70 ίππους και τις μεγαλύτερες 1.4 με 87 και 100 ίππους. Και οι τρεις εκδόσεις συνδυάζονται με σύστημα start&stop και με μηχανικό κιβώτιο πέντε σχέσεων, ενώ αυτό που ίσως μπορεί να αναζητήσει κανείς είναι η προσθήκη μίας επιπλέον σχέσης. Ωστόσο, με εξάρι κιβώτιο θα συνδυάζεται ένας ολοκαίνουργιος τρικύλινδρος κινητήρας, ο οποίος θα είναι αλουμινένιος υπερτροφοδοτούμενος με άμεσο ψεκασμό.
Τη συγκεκριμένη έκδοση θα τη δούμε τον επόμενο χρόνο. Φήμες αναφέρουν πως θα υπάρξει και μία ισχυρότερη έκδοση με τα λογότυπα OPC για να αντιμετωπίσει τις εξίσου τουρμπάτες εκδόσεις των ΜΙΝΙ και Abarth 500. Όσον αφορά τις τιμές πώλησης, θα πρέπει να περιμένουμε μέχρι τη διάθεση του Adam στην ελληνική αγορά. Αν σας λέει κάτι, στη γερμανική ξεκινούν από 11.500 ευρώ…
Η γκάμα των κινητήρων περιλαμβάνει μόνο βενζινοκίνητες εκδόσεις που προέρχονται από το Corsa, τη μικρότερη 1.2 με 70 ίππους και τις μεγαλύτερες 1.4 με 87 και 100 ίππους. Και οι τρεις εκδόσεις συνδυάζονται με σύστημα start&stop και με μηχανικό κιβώτιο πέντε σχέσεων, ενώ αυτό που ίσως μπορεί να αναζητήσει κανείς είναι η προσθήκη μίας επιπλέον σχέσης. Ωστόσο, με εξάρι κιβώτιο θα συνδυάζεται ένας ολοκαίνουργιος τρικύλινδρος κινητήρας, ο οποίος θα είναι αλουμινένιος υπερτροφοδοτούμενος με άμεσο ψεκασμό.
Τη συγκεκριμένη έκδοση θα τη δούμε τον επόμενο χρόνο. Φήμες αναφέρουν πως θα υπάρξει και μία ισχυρότερη έκδοση με τα λογότυπα OPC για να αντιμετωπίσει τις εξίσου τουρμπάτες εκδόσεις των ΜΙΝΙ και Abarth 500. Όσον αφορά τις τιμές πώλησης, θα πρέπει να περιμένουμε μέχρι τη διάθεση του Adam στην ελληνική αγορά. Αν σας λέει κάτι, στη γερμανική ξεκινούν από 11.500 ευρώ…
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου