Οι Ιταλοί την περιγράφουν ως «την ισχυρότερη Ferrari που μπορεί να κυκλοφορήσει νόμιμα στον δρόμο». Οι δημοσιογράφοι βλέπουμε σε αυτήν τη διάδοχο της 599 και αποδίδουμε το όνομά της στον V12 κινητήρα που χρησιμοποιεί και όχι στο έτος που διανύουμε.
Το ατμοσφαιρικό - χωρίς turbo - μοτέρ των 6.262 κ.εκ. αποδίδει 740 ίππους - δηλαδή 118 ίππους ανά 1.000 κ.εκ. - με την κόκκινη γραμμή στις 8.700 σ.α.λ. και τη θηριώδη ροπή των 690 Nm, το 80% της οποίας είναι διαθέσιμο από τις 2.500 σ.α.λ.
Οταν οι αριθμοί αποτυπώνουν την αλήθεια ευκρινέστερα από κάθε άλλη φορά, χρειάζεται κάτι περισσότερο από ένα καλό κιβώτιο ταχυτήτων για να διαχειριστεί αυτά τα μεγέθη. Στη Ferrari απλώς «κοίταξαν» στη Formula 1, πήραν ένα κιβώτιο διπλού συμπλέκτη με «κοντή» κλιμάκωση και έλυσαν ταυτόχρονα τα δύο από τα τρία βασικά προβλήματα ενός supercar: αυτό των επιδόσεων και εκείνα της κατανάλωσης και των ρύπων.
Η F12 berlinetta ολοκληρώνει τη διαδικασία «0-100 χλμ./ώρα» σε 3,1'', «γυρίζει» την πίστα του Fiorano ταχύτερα απ' οποιαδήποτε άλλη - σε 1.23'' - αλλά καταναλώνει 30% λιγότερα καύσιμα από τη Ferrari που διαδέχεται και εκλύει 350 γραμμ. διοξειδίου του άνθρακα σε κάθε χιλιόμετρο. Το άλλο πρόβλημα, του βάρους του αμαξώματος, επιλύθηκε με την εκτεταμένη χρήση αλουμινίου. Τα 1.525 κιλά συνδυάζονται πια με 20% μεγαλύτερη στρεπτική ακαμψία και ιδανική κατανομή βάρους ανάμεσα στους δύο άξονες την ώρα που οι σχεδιαστές της Ferrari και του οίκου Pininfarina κατέληγαν στο οπτικό αποτέλεσμα που βλέπουμε. Τι απομένει; Η τιμή πώλησης της F12 berlinetta η οποία προσεγγίζει στην Ευρώπη τις 300.000 ευρώ, καθορίζοντας ουσιαστικά τον ρόλο της στο χρηματιστήριο της αυτοκινητοβιομηχανίας.
Το ατμοσφαιρικό - χωρίς turbo - μοτέρ των 6.262 κ.εκ. αποδίδει 740 ίππους - δηλαδή 118 ίππους ανά 1.000 κ.εκ. - με την κόκκινη γραμμή στις 8.700 σ.α.λ. και τη θηριώδη ροπή των 690 Nm, το 80% της οποίας είναι διαθέσιμο από τις 2.500 σ.α.λ.
Οταν οι αριθμοί αποτυπώνουν την αλήθεια ευκρινέστερα από κάθε άλλη φορά, χρειάζεται κάτι περισσότερο από ένα καλό κιβώτιο ταχυτήτων για να διαχειριστεί αυτά τα μεγέθη. Στη Ferrari απλώς «κοίταξαν» στη Formula 1, πήραν ένα κιβώτιο διπλού συμπλέκτη με «κοντή» κλιμάκωση και έλυσαν ταυτόχρονα τα δύο από τα τρία βασικά προβλήματα ενός supercar: αυτό των επιδόσεων και εκείνα της κατανάλωσης και των ρύπων.
Η F12 berlinetta ολοκληρώνει τη διαδικασία «0-100 χλμ./ώρα» σε 3,1'', «γυρίζει» την πίστα του Fiorano ταχύτερα απ' οποιαδήποτε άλλη - σε 1.23'' - αλλά καταναλώνει 30% λιγότερα καύσιμα από τη Ferrari που διαδέχεται και εκλύει 350 γραμμ. διοξειδίου του άνθρακα σε κάθε χιλιόμετρο. Το άλλο πρόβλημα, του βάρους του αμαξώματος, επιλύθηκε με την εκτεταμένη χρήση αλουμινίου. Τα 1.525 κιλά συνδυάζονται πια με 20% μεγαλύτερη στρεπτική ακαμψία και ιδανική κατανομή βάρους ανάμεσα στους δύο άξονες την ώρα που οι σχεδιαστές της Ferrari και του οίκου Pininfarina κατέληγαν στο οπτικό αποτέλεσμα που βλέπουμε. Τι απομένει; Η τιμή πώλησης της F12 berlinetta η οποία προσεγγίζει στην Ευρώπη τις 300.000 ευρώ, καθορίζοντας ουσιαστικά τον ρόλο της στο χρηματιστήριο της αυτοκινητοβιομηχανίας.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου