Το λανσάρισμα μιας νέας-εναλλακτικής έκδοσης του Citigo, με φυσικό αέριο (CNG), που θα διατεθεί και στη χώρα μας, όταν διαμορφωθούν οι κατάλληλες συνθήκες, ανακοίνωσε η Skoda.
Το νέο Skoda Citigo θα είναι διαθέσιμο, από το Νοέμβριο, στην Ευρώπη και με έκδοση φυσικού αερίου (CNG-Compressed Natural Gas), διαμορφώνοντας έτσι μια πλήρη γκάμα (που, πιθανότατα, θα εμπλουτιστεί στο μέλλον και με μια GT έκδοση) επιλογών για το νέο μικρό της τσέχικης φίρμας.
Τη βάση αποτελεί ο -γνώριμος- 3κύλινδρος κινητήρας 1.0 λίτρου, που αποδίδει πλέον 68 ίππους. Για την αποθήκευση καύσιμου, παράλληλα με την δεξαμενή βενζίνης 10 λίτρων, χρησιμοποιούνται δύο δεξαμενές φυσικού αερίου συνολικής χωρητικότητας 72 λίτρων. Το νέο Citigo CNG εφοδιάζεται με σύστημα Start/stop, με τη λειτουργία ανάκτησης ενέργειας (μετατρέπει την κινητική ενέργεια σε αξιοποιήσιμη ηλεκτρική ενέργεια, η οποία είτε αποθηκεύεται στην μπαταρία είτε χρησιμοποιείται αμέσως) και με ελαστικά μειωμένης αντίστασης κύλισης που συμβάλλουν περαιτέρω, στη μείωση της κατανάλωσης καυσίμου και των εκπομπών ρύπων. Το αποτέλεσμα είναι, πραγματικά, εντυπωσιακό. Κατανάλωση μόλις 3.8 λίτρα/100χλμ, εκπομπές ρύπων CO2 79 γρ/χλμ και αυτονομία που ξεπερνά τα 550 χιλιόμετρα.
Η ανάπτυξη του δικτύου φυσικού αερίου στην Ελλάδα βρίσκεται ακόμη στα σπάργανα και η διάθεση του νέου Skoda Citigo CNG, όπως έγινε γνωστό από τη επίσημη αντιπροσωπεία (BIAMAΡ Α.Ε), θα πραγματοποιηθεί όταν δημιουργηθούν τα πρώτα πρατήρια διάθεσης φυσικού αερίου.
Τη βάση αποτελεί ο -γνώριμος- 3κύλινδρος κινητήρας 1.0 λίτρου, που αποδίδει πλέον 68 ίππους. Για την αποθήκευση καύσιμου, παράλληλα με την δεξαμενή βενζίνης 10 λίτρων, χρησιμοποιούνται δύο δεξαμενές φυσικού αερίου συνολικής χωρητικότητας 72 λίτρων. Το νέο Citigo CNG εφοδιάζεται με σύστημα Start/stop, με τη λειτουργία ανάκτησης ενέργειας (μετατρέπει την κινητική ενέργεια σε αξιοποιήσιμη ηλεκτρική ενέργεια, η οποία είτε αποθηκεύεται στην μπαταρία είτε χρησιμοποιείται αμέσως) και με ελαστικά μειωμένης αντίστασης κύλισης που συμβάλλουν περαιτέρω, στη μείωση της κατανάλωσης καυσίμου και των εκπομπών ρύπων. Το αποτέλεσμα είναι, πραγματικά, εντυπωσιακό. Κατανάλωση μόλις 3.8 λίτρα/100χλμ, εκπομπές ρύπων CO2 79 γρ/χλμ και αυτονομία που ξεπερνά τα 550 χιλιόμετρα.
Η ανάπτυξη του δικτύου φυσικού αερίου στην Ελλάδα βρίσκεται ακόμη στα σπάργανα και η διάθεση του νέου Skoda Citigo CNG, όπως έγινε γνωστό από τη επίσημη αντιπροσωπεία (BIAMAΡ Α.Ε), θα πραγματοποιηθεί όταν δημιουργηθούν τα πρώτα πρατήρια διάθεσης φυσικού αερίου.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου