Κατά τη διάρκεια των τελευταίων ετών, ποτέ δεν πειστήκαμε ολοκληρωτικά για την υπεροχή του S8. Βέβαια, επίσης ποτέ δεν μας έλειψαν οι επιδόσεις, το στιλ, η πολυτέλεια ή η ποιότητα. Εκεί που πραγματικά μειονεκτούσε ήταν η ποιότητα κύλισης, ειδικά σε κατσαρή άσφαλτο.
Εν τούτοις, αυτό το ολοκαίνουργιο S8, φαίνεται ότι προχώρησε σε τεράστια βελτίωση. Και όχι μόνο σε ακρίβεια στη συμπεριφορά και σε μεγάλη βελτίωση της οικονομίας, αλλά και στην κύλιση. Το S8 αν και υποστηρίζεται από μια σφιχτή ανάρτηση, αυτή παραμένει σωστά ελεγχόμενη, τουλάχιστον στους γερμανικούς επίπεδους δρόμους γύρω από το «στρατηγείο» της Αudi. Κάτι που κάνει τη συνολική ποιότητα λειτουργίας του S8 ανταγωνιστική των BMW και Mercedes-Benz.
Η ισχύς του S8 προέρχεται από ένα διτούρμπινο V8 4.4, μια ενισχυμένη έκδοση του μοτέρ που γνωρίζουμε από το S6 και το S7. Εξελιγμένος σε συνεργασία με την Bentley (προορίζεται για την Continental GT και GTC του 2012), αυτός ο κινητήρας ενσωματώνει ένα νέο σύστημα που «κόβει» τέσσερις κυλίνδρους όταν το φορτίο του είναι μικρό.
Ο νέος V8 αποδίδει 70 PS και 11,0 kgm περισσότερα από το παλιό μοντέλο που χρησιμοποιούσε τον ατμοσφαιρικό V10 με τα 5.500 cc. Από το ραλαντί σχεδόν, το νέο S8 αισθάνεται σαφώς πιο δυνατό και με ταχύτερη απόκριση στο γκάζι.
Η ισχύς του S8 προέρχεται από ένα διτούρμπινο V8 4.4, μια ενισχυμένη έκδοση του μοτέρ που γνωρίζουμε από το S6 και το S7. Εξελιγμένος σε συνεργασία με την Bentley (προορίζεται για την Continental GT και GTC του 2012), αυτός ο κινητήρας ενσωματώνει ένα νέο σύστημα που «κόβει» τέσσερις κυλίνδρους όταν το φορτίο του είναι μικρό.
Ο νέος V8 αποδίδει 70 PS και 11,0 kgm περισσότερα από το παλιό μοντέλο που χρησιμοποιούσε τον ατμοσφαιρικό V10 με τα 5.500 cc. Από το ραλαντί σχεδόν, το νέο S8 αισθάνεται σαφώς πιο δυνατό και με ταχύτερη απόκριση στο γκάζι.
Με παραπάνω γκάζι, η παροχή ισχύος είναι γλυκιά και γραμμική, σε ένα μεγάλο εύρος στροφών. Επιστεγάζεται δε από έναν ευχάριστο, βαθύ γουργουρητό από την εξάτμιση, που μεγαλώνει σε ένταση όσο οι στροφές ανεβαίνουν. Η θηριώδης ροπή και η τελευταία έκδοση του συστήματος τετρακίνησης τύπου Torsen της Audi μεταφράζονται σε λυσσαλέα επιτάχυνση, 0-100 km/h σε 4,2”. Το βελτιωμένο 8άρι αυτόματο κιβώτιο αλλάζει ταχύτητες με πειστικότητα και η λειτουργία stop/start βοηθά το S8 να πετυχαίνει 10,2 lt/100 km τυποποιημένη μέση κατανάλωση.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου