Με τις γραμμές του να ακροβατούν ανάμεσα σ' αυτές των κουπέ και των σπορ χάτσμπακ, το Scirocco δείχνει μυώδες και γεμάτο ενέργεια. Τα χωνευτά φωτιστικά σώματα και η στενή γρίλια, σε συνδυασμό με τον πίσω προφυλακτήρα και τα τονισμένα φτερά, το κάνουν να φαίνεται υπερβολικά φαρδύ και σίγουρα το ξεχωρίζουν από το Golf, στο οποίο βασίζεται. Βέβαια θα έδειχνε ακόμα πιο εντυπωσιακό αν τελικά το μοντέλο παραγωγής διέθετε τη μάσκα του πρωτότυπου IROC, μάλλον όμως θα έμπαινε στα σχεδιαστικά χωράφια των σύγχρονων Audi με τη χαρακτηριστική τραπεζοειδή μάσκα.
Από τα πρώτα μέτρα πίσω από το τιμόνι του, το Scirocco δείχνει ευέλικτο αλλά και άνετο. Τα πράγματα όμως αποκτούν μεγαλύτερο ενδιαφέρον όταν πατήσεις με αποφασιστικότητα το γκάζι. Βλέπετε το Scirocco διαθέτει μόνο κινητήρες με υπερτροφοδότηση. Διπλή (turbo + μηχανικό υπερσυμπιεστή) με άμεσο ψεκασμό στην περίπτωση του γνωστού κινητήρα 1,4, που για την περίσταση αποδίδει 160 ίππους και 24,5 kgm από τις 1.750 ώς τις 4.500 σ.α.λ., μονή με άμεσο ψεκασμό επίσης το 2λιτρο TFSI των 200 ίππων και των 28,6 kgm από τις 1.700 έως τις 5.000 σ.α.λ -μάλιστα, αυτός του VW Golf GTI, με τη μέγιστη ροπή να εμφανίζεται 100 σ.α.λ. χαμηλότερα. Στην πρώτη περίπτωση τα 0-100 χλμ/ώρα έρχονται σε 8'', ενώ με τον 2λιτρο κινητήρα σε 7,2''. Η VW ανακοινώνει 218 χλμ/ώρα τελική για το «μικρό» και 235 χλμ/ώρα για το 2λιτρο Scirocco.
Στη βάση της γκάμας βρίσκεται ο 1.4 TSI μόνο με turbo και 122 ίππους και 20,4 kgm ροπής από τις 1.500 ώς τις 4.000 σ.α.λ. Σε γενικές γραμμές η καλή ηχομόνωση εξασφαλίζει χαμηλά επίπεδα θορύβου, σε συνδυασμό και με την 7η σχέση του καταπληκτικού DSG που χρησιμοποιούν οι εκδόσεις των 1,4 λίτρων (η 2λιτρη έχει 6άρι, ενώ προσφέρεται και συμβατικό χειροκίνητο κιβώτιο σε όλα τα μοντέλα). Αίσθηση προκαλεί η σταθερότητα του πλαισίου σε καμπές με μεγάλη ταχύτητα. Το καλύτερο όμως από όλα είναι πως το Scirocco εμφανίζει ένα ξεχωριστό, ακόμη καλύτερο από του Golf, οδηγικό προφίλ.
Το νέο μικρό κουπέ της VW γεννήθηκε νικητής. Δεν κερδίζει μόνο τη μάχη της εικόνας, αλλά και εκείνη της οδηγικής ουσίας. Θα είναι διαθέσιμο από τον ερχόμενο Νοέμβριο, με τιμές ελάχιστα ακριβότερες από του Golf -με ανάλογους κινητήρες και αντίστοιχο επίπεδο εξοπλισμού. Είδατε τελικά που οι Γερμανοί είναι φίλοι μας;
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου