H Skoda συμπληρώνει το κενό ανάμεσα στη Fabia και την Octavia παρουσιάζοντας ένα αυτοκίνητο με μεγάλους χώρους στο οποίο η προσιτή τιμή δεν συνεπάγεται συμβιβασμούς.
Κάνοντας μια αντιστοιχία με το παρελθόν, ο ρόλος του Rapid είναι τόσο κομβικός, όσο αυτός του πρώτου Octavia, που ουσιαστικά στα μέσα της δεκαετίας του ΄90 αναγέννησε τη Skoda και την έβαλε σε μια νέα τροχιά ανάπτυξης και προοπτικής – με τη βοήθεια και της «μαμάς» VW φυσικά. Επίσης γεγονός είναι πως το Rapid ακολουθεί σε ένα βαθμό την τότε δοκιμασμένη και επιτυχημένη συνταγή.
Κάνοντας μια αντιστοιχία με το παρελθόν, ο ρόλος του Rapid είναι τόσο κομβικός, όσο αυτός του πρώτου Octavia, που ουσιαστικά στα μέσα της δεκαετίας του ΄90 αναγέννησε τη Skoda και την έβαλε σε μια νέα τροχιά ανάπτυξης και προοπτικής – με τη βοήθεια και της «μαμάς» VW φυσικά. Επίσης γεγονός είναι πως το Rapid ακολουθεί σε ένα βαθμό την τότε δοκιμασμένη και επιτυχημένη συνταγή.
Έτσι είναι το πρώτο Skoda που διαθέτει όλα ανεξαιρέτως τα χαρακτηριστικά του καινούργιου design της μάρκας: το λογότυπο στο καπό, τη νέα στενή και με χρωμιωμένο περίγραμμα μάσκα, ενώ την επιτυχημένη εικόνα ολοκληρώνουν οι χαρακτηριστικά στενοί προβολείς, που δημιουργούν ένα σύγχρονο και πιθανότατα διαχρονικό σύνολο, μιας και λείπουν σχεδιαστικοί αριβισμοί για χάρη του εντυπωσιασμού.
Το μήκους 4,483 μ. αμάξωμα του Rapid έχει τις αναλογίες ενός κλασικού σεντάν, αλλά όπως και στην Octavia, υπάρχει πίσω 5η πόρτα. Η Skoda λέει ότι κάτω από το αμάξωμα υπάρχει «δοκιμασμένη τεχνολογία», άρα όχι κάποιο νέο πάτωμα και λογικό είναι το μυαλό μας να πηγαίνει σε μια «ξεχειλωμένη» εκδοχή της Fabia ή του VW Polo αν προτιμάτε...
Το νέο Rapid αναμένεται στη χώρα μας τον ερχόμενο Οκτώβριο με 2 κινητήρες βενζίνης (1,2 TSI 105 PS KAI 1,4 TSI 122 PS με 7άρι κιβώτιο διπλού συμπλέκτη DSG) και 2 πετρελαίου (1,6 TDI 90 & 105 PS). Σε ότι αφορά στην τιμή αγοράς του Rapid, η Skoda θέλει να ακολουθήσει τη λογική του «πολύ αυτοκίνητο για λίγα χρήματα». Έτσι το 1.2 TSI των 105 ίππων με καλό βασικό επίπεδο εξοπλισμού (στάνταρ το ESP και οι 6 αερόσακοι) θα κυμαίνεται γύρω στις 14.000 ευρώ, τιμή αν μη τι άλλο ελκυστική για ένα μοντέλο που πέρα από μοντέρνα αισθητική διαθέτει και σύγχρονο μηχανολογικό υπόβαθρο και βέβαια χώρους που δικαιολογούν απόλυτα τον οικογενειακό του χαρακτήρα.
Το νέο Rapid αναμένεται στη χώρα μας τον ερχόμενο Οκτώβριο με 2 κινητήρες βενζίνης (1,2 TSI 105 PS KAI 1,4 TSI 122 PS με 7άρι κιβώτιο διπλού συμπλέκτη DSG) και 2 πετρελαίου (1,6 TDI 90 & 105 PS). Σε ότι αφορά στην τιμή αγοράς του Rapid, η Skoda θέλει να ακολουθήσει τη λογική του «πολύ αυτοκίνητο για λίγα χρήματα». Έτσι το 1.2 TSI των 105 ίππων με καλό βασικό επίπεδο εξοπλισμού (στάνταρ το ESP και οι 6 αερόσακοι) θα κυμαίνεται γύρω στις 14.000 ευρώ, τιμή αν μη τι άλλο ελκυστική για ένα μοντέλο που πέρα από μοντέρνα αισθητική διαθέτει και σύγχρονο μηχανολογικό υπόβαθρο και βέβαια χώρους που δικαιολογούν απόλυτα τον οικογενειακό του χαρακτήρα.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου