Το LS600h δεν είναι παρά η υβριδική εκδοχή της μεγάλης μπερλίνας LS, η οποία αναμένεται να ξεκινήσει την εμπορική της καριέρα στο δεύτερο εξάμηνο του 2007. Έτσι η Lexus, το πολυτελές παρακλάδι της Toyota, προσθέτει ακόμα ένα κομμάτι στο παζλ της οικολογικής γκάμας της, μετά το υβριδικό SUV, το RX400h, και τη μεσαία λιμουζίνα, την GS450h.
To LS600h εξοπλίζεται με έναν 5λιτρο V8 βενζινοκινητήρα άμεσου ψεκασμού, ο οποίος, σε συνδυασμό με έναν ηλεκτροκινητήρα, αποδίδει, ούτε λίγο ούτε πολύ, 449 ίππους. Μάλιστα, το LS600h, το οποίο θα προσφέρεται μόνο με Long έκδοση αμαξώματος, είναι το πρώτο αυτοκίνητο στον κόσμο -ανεξαρτήτως κατηγορίας- που προσφέρεται με υβριδική εφαρμογή σε V8 κινητήρα.
Σύμφωνα με την κατασκευάστρια εταιρεία, το LS600h προσφέρει τις επιδόσεις των μεγάλων, πανάκριβων και «βενζινοβόρων» σεντάν με κινητήρες V12, αλλά με κατανάλωση καυσίμου που συναντά κανείς σε λιμουζίνες με V6 κινητήρες. Έτσι, το LS 600h στα «χαρτιά» καταναλώνει κατά μέσο όρο 9,5 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα, τη στιγμή που μια BMW 760i των 460 ίππων χρειάζεται 13,4 λίτρα/100 χλμ. και ένα Audi A8 4,2 TDI Quattro με κινητήρα ντίζελ 326 ίππων χρειάζεται 9,4 λίτρα/100 χλμ. Το καλύτερο, όμως, είναι ότι οι εκπομπές ρύπων (μόλις 220 γραμμάρια CO2 ανά χιλιόμετρο) κατατάσσουν το LS 600h στην κατηγορία των οχημάτων SULEV (Super Extreme Low Emission Vehicle).
Ένα τεχνολογικό highlight του LS 600h είναι το σύστημα αποφυγής εμποδίων και πεζών (Active Pre-Colission System). To ΑPCS χρησιμοποιεί το ραντάρ του ενεργού συστήματος cruise control, μαζί με δύο υπερευαίσθητες κάμερες στο εμπρός μέρος του αυτοκινήτου και μία στην κολόνα του τιμονιού, που κοιτά κατευθείαν στο πρόσωπο του οδηγού.
Έτσι, αν ένα αντικείμενο ή πεζός ανιχνευθεί μπροστά και ο οδηγός δεν κοιτά, τότε αρχικά το σύστημα παράγει έναν ήχο, ενώ ταυτοχρόνως αναβοσβήνουν συγκεκριμένες ενδεικτικές λυχνίες. Αν δεν γίνει κάποια διόρθωση από τον οδηγό τότε το σύστημα επεμβαίνει απαλά στα φρένα. Αν και πάλι δεν γίνει προσπάθεια μανούβρας, τότε το σύστημα επεμβαίνει στο σύστημα διεύθυνσης (τη στιγμή που σφίγγουν οι ζώνες και το σύστημα φρένων προετοιμάζεται, με αύξηση της πίεσης στο σχετικό υδραυλικό κύκλωμα) για βίαιο φρενάρισμα ώστε να αποφευχθεί η σύγκρουση. Σημειώστε, δε, πως το LS 600h είναι το πρώτο αυτοκίνητο παραγωγής με μπροστινά φώτα LED, ενώ θα διαθέτει και σύστημα αυτόματου παρκαρίσματος.
Στο εσωτερικό του αυτοκινήτου, που ξεχειλίζει από πολυτέλεια και στοιχεία εξοπλισμού που ξεπερνούν κάθε φαντασία, ιδιαίτερη αίσθηση προκαλεί το ηχοσύστημα Mark Levinson με τα 19 ηχεία και φυσικά το γεγονός ότι τα πίσω καθίσματα μπορούν να μεταβάλλουν την κλίση τους -μέχρι 45 μοίρες- ενώ διαθέτουν από σύστημα ενεργού αερισμού μέχρι και μασάζ! Eίναι προφανές πως με το νέο LS 600h η Lexus κάνει ένα βήμα μπροστά από τον ανταγωνισμό σε ό,τι αφορά έννοιες όπως η πολυτέλεια, η υψηλή τεχνολογία, η άνεση, αλλά και η οικολογική άποψη. Αν τώρα σας λέγαμε ότι δεν επιθυμούμε σφόδρα να οδηγήσουμε την πρωτοποριακή αυτή λιμουζίνα, θα μας πιστεύατε;
Έτσι, αν ένα αντικείμενο ή πεζός ανιχνευθεί μπροστά και ο οδηγός δεν κοιτά, τότε αρχικά το σύστημα παράγει έναν ήχο, ενώ ταυτοχρόνως αναβοσβήνουν συγκεκριμένες ενδεικτικές λυχνίες. Αν δεν γίνει κάποια διόρθωση από τον οδηγό τότε το σύστημα επεμβαίνει απαλά στα φρένα. Αν και πάλι δεν γίνει προσπάθεια μανούβρας, τότε το σύστημα επεμβαίνει στο σύστημα διεύθυνσης (τη στιγμή που σφίγγουν οι ζώνες και το σύστημα φρένων προετοιμάζεται, με αύξηση της πίεσης στο σχετικό υδραυλικό κύκλωμα) για βίαιο φρενάρισμα ώστε να αποφευχθεί η σύγκρουση. Σημειώστε, δε, πως το LS 600h είναι το πρώτο αυτοκίνητο παραγωγής με μπροστινά φώτα LED, ενώ θα διαθέτει και σύστημα αυτόματου παρκαρίσματος.
Στο εσωτερικό του αυτοκινήτου, που ξεχειλίζει από πολυτέλεια και στοιχεία εξοπλισμού που ξεπερνούν κάθε φαντασία, ιδιαίτερη αίσθηση προκαλεί το ηχοσύστημα Mark Levinson με τα 19 ηχεία και φυσικά το γεγονός ότι τα πίσω καθίσματα μπορούν να μεταβάλλουν την κλίση τους -μέχρι 45 μοίρες- ενώ διαθέτουν από σύστημα ενεργού αερισμού μέχρι και μασάζ! Eίναι προφανές πως με το νέο LS 600h η Lexus κάνει ένα βήμα μπροστά από τον ανταγωνισμό σε ό,τι αφορά έννοιες όπως η πολυτέλεια, η υψηλή τεχνολογία, η άνεση, αλλά και η οικολογική άποψη. Αν τώρα σας λέγαμε ότι δεν επιθυμούμε σφόδρα να οδηγήσουμε την πρωτοποριακή αυτή λιμουζίνα, θα μας πιστεύατε;
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου