Αν σώνει και καλά έπρεπε να περιγράψεις με μία λέξη το χαρακτήρα του Octavia5 Scout, τότε θα έλεγες «πληθωρικό». Και αυτό διότι πρόκειται για ένα μοντέλο που προσφέρει μεγάλους χώρους, έχει αποδεκτή σχεδίαση, εξαιρετική τετρακίνηση και, πλέον, δυνατή υπερτροφοδοτούμενη καρδιά. Προσπερνώντας στα γρήγορα το νέο look, με τη νέα μάσκα, τα πιο κομψά φωτιστικά σώματα, τα ενσωματωμένα φλας στους καθρέφτες πηγαίνουμε κατευθείαν στο ψητό, που δεν είναι άλλο από τους νέους κινητήρες. Όσοι κινούνται στην επαρχία και διαθέτουν το ανάλογο παραδάκι (32.490 €) μπορούν να αποκτήσουν την πετρελαιοκίνητη έκδοση 2.0 TDI με τους 140 ίππους. Το δικό μας ενδιαφέρον μετατοπίζεται για ευνόητους λόγους στο μοντέλο της δοκιμής μας, που εξοπλίζεται με τον πολυφορεμένο TSI των 1,8 λίτρων, που αποδίδει 160 ίππους.
Ένας κινητήρας που αντικαθιστά τον θορυβώδη δίλιτρο FSI και τα καταφέρνει θαυμάσια σε όλους τους τομείς. Ανεβάζει με εξαιρετικά γραμμικό τρόπο στροφές, είναι στρωτός και ροπάτος, προσφέρει κάτι παραπάνω από ικανοποιητικές επιδόσεις και καταναλώνει λογικές ποσότητες αμόλυβδης. Στην πόλη το οικονομόμετρο κυμαίνεται περίπου στα 12 λίτρα / 100 χλμ., αλλά στον ανοιχτό δρόμο η κατανάλωση μπορεί εύκολα να συγκρατηθεί κάτω από τα 10 λίτρα / 100 χλμ.
Το Octavia5 Scout είναι ένα αυτοκίνητο που χαίρεσαι να το οδηγείς, η θέση οδήγησης είναι πολύ καλή, το τιμόνι του είναι άμεσο και σαφές, ενώ ο επιλογέας πρόθυμος να κουμπώσει στη θέση του. Η ποιότητα κύλισης είναι επίσης πολύ καλή, διασφαλίζοντας ένα ήσυχο εσωτερικό, αλλά η άνεση της ανάρτησης στα δύσκολα σημεία είναι ένα «θεματάκι», καθώς αντιδρά κάπως ξερά (ειδικά ο πίσω άξονας). Κάτι τέτοιο θα γίνει αντιληπτό μόνο σε κακής ποιότητας οδοστρώματα και η σχετικά σφιχτή ρύθμιση θα κουράσει μόνο μετά από πολύωρο off-road. Η απόσταση των 18 εκατοστών που χωρίζει το αμάξωμα από το έδαφος φτάνει και περισσεύει, ενώ η τετρακίνηση με τον ηλεκτροϋδραυλικό συμπλέκτη Haldex 4ης γενιάς εξασφαλίζει υψηλά περιθώρια πρόσφυσης ανεξαρτήτως οδοστρώματος.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου