Πέμπτη 9 Αυγούστου 2012

Infiniti FX 37

Δεν υπάρχει περίπτωση το FX 37 να περάσει δίπλα σου και να μη σου τραβήξει την προσοχή. Όσοι το γνωρίζουν θα πουν «α, το SUV της Infiniti». Από την άλλη, οι αδαείς το πρώτο πράγμα που ρωτούν είναι «ρε φίλε, τι μάρκα είναι το εργαλείο;». Infinity. «Τι;». Πώς έχει η Toyota τη Lexus, έτσι και η Nissan έχει την Infiniti. Μετά από τόσες και τόσες ερωτήσεις αυτή ήταν η πιο κατατοπιστική απάντηση για να καταλάβει κανείς τι είναι η Infiniti. Άντε, τώρα να του δώσεις να καταλάβει τι είναι το crossover στυλ ενός αυτοκινήτου όπως το FX 37 το οποίο σφύζει εκκεντρικότητας δημιουργώντας ανάμεικτες εντυπώσεις.
Τα φαινόμενα μπορεί να απατούν, το FX 37 σίγουρα όχι. Με λίγα λόγια, είναι αυτό που φαίνεται, ένα crossover με καθαρά σπορτίφ προσανατολισμό, που θα ανταμείψει τις ανησυχίες και του πιο απαιτητικού. Εντάξει, μην περιμένετε να ελίσσεται στα στροφιλίκια όπως ένα GTI, αλλά σίγουρα μπορεί να το ακολουθήσει. Στην ευθεία μπορεί να γίνει και άπιαστο, καθώς το νεύρο που χαρακτηρίζει τον ατμοσφαιρικό V6 κινητήρα των 3,7 λίτρων δεν το συναντάς σε πολλά άλλα μοντέλα του είδους. 
Διόλου τυχαίο, καθώς το μοτέρ προέρχεται από το επερχόμενο 370 Ζ -με ελαφρώς διαφορετική χαρτογράφηση- και η εντυπωσιακά ελαστική λειτουργία του, με τα 37 χλγμ. ροπής, ταιριάζει γάντι στο ιδιαίτερα ταχύ στη λειτουργία του κιβώτιο με τις επτά σχέσεις. Ειδικά στις υψηλές στροφές λειτουργίας του, ο V6 αρπάζει με μιας κάθε φορά που βυθίζεις απότομα το δεξί πεντάλ, θαρρείς και λυσσομανάει, βγάζοντας έναν ξερό αγωνιστικό ήχο μέχρι να επέμβει ο κόφτης στις 7.600 σ.α.λ. Εδώ να πούμε πως την επίτευξη της μέγιστης ισχύος των 320 ίππων συνδράμει το σύστημα, που όχι μόνο μεταβάλλει το χρονισμό των βαλβίδων αλλά και τη βύθισή τους. 
Βέβαια, όσο πιο πολύ πιέζεις το γκάζι τόσο πιο γρήγορα θα δεις το δείκτη του ρεζερβουάρ να κατεβαίνει, καθώς με χαλαρούς ρυθμούς η κατανάλωση κυμαίνεται περίπου στα 16-17 λίτρα (με σανιδωμένο το γκάζι μπορείς να δεις και πάνω από 25). Πάντως, στο ταξίδι το FX 37 δεν είναι τόσο βενζινοβόρο όσο στην πόλη, καθώς οι μακρύτερες δύο σχέσεις είναι ό,τι πρέπει, και ρίχνουν το θόρυβο και την κατανάλωση (με 7η και 160 χλμ./ώρα οι στροφές κυμαίνονται περίπου στις 3.000 σ.α.λ.). Για ακόμη πιο race αίσθηση μπορείς να αλλάξεις σχέσεις και από τους μεγάλους διακόπτες πίσω από το τιμόνι, οι οποίοι είναι σταθεροί και ιδιαίτερα εύχρηστοι.
Αυτοκίνητα σαν το Infiniti απευθύνονται σε λίγους. Τουλάχιστον σε όσους έχουν να διαθέσουν από 65.600 € και να φτάσουν έως και τα 69.500 € (83.500€ στοιχίζει το FX 50) που κοστίζει η κορυφαία έκδοση εξοπλισμού. Έχεις τα χρήματα; Ωραία, τα επόμενα βήματα είναι εύκολα. Δίνεις προτεραιότητα στην οδηγική απόλαυση, θέλεις επιδόσεις, ένα crossover που περνά από τις στροφές σαν βέλος και δεν σε ενοχλεί το ρηχό του πορτμπαγκάζ; Τότε έχεις μερικά υπέρ ακόμη. Σου αρέσει και θες να κυκλοφορείς με ένα αυτοκίνητο που ξεφεύγει από τα ειωθότα προσπερνώντας αστέρια, κρίκους και προπέλες; Νομίζω πως έδωσες λύση στο ζήτημά σου...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου