Παρασκευή 10 Αυγούστου 2012

Mazda RX-8

Οι ιάπωνες είναι πολύ υπερήφανοι για τον 1.300άρη Renesis, αφού πειραματίζονταν πολλές δεκαετίες μέχρι να φτάσουν στο σημερινό επιθυμητό αποτέλεσμα. Γι' αυτό και δεν κρύβουν σε κάθε γωνιά του αμαξώματος, μέσα και έξω, το σχήμα του ρότορα, που υπενθυμίζει τη μοναδικότητα του μοτέρ, που αποδίδει 205 ίππους και περισσότερα από 21 χλγμ. ροπής στην έκδοση Challenge της δοκιμής μας. Ο ισχυρότερος -της έκδοσης Cosmo- έχει την ίδια χωρητικότητα, αποδίδει όμως 26 περισσότερους ίππους. Στους γλιστερούς δρόμους της Αθήνας αποδεικνύονται διασκεδαστικοί ακόμη και οι 205 ίπποι, αφού συνδυάζονται με κίνηση στους πίσω τροχούς, αλλά και το καλοζυγισμένο αμάξωμα 1.420 κιλών, που σου δίνει την εντύπωση πως έχεις τον απόλυτο έλεγχο ακόμη και αν δεν έχεις την απαραίτητη πείρα. 
Ο κίνδυνος βέβαια να παρασυρθείς από τον «ηλεκτρικό» ήχο και το άμεσο τιμόνι είναι υπαρκτός, ειδικά από τη στιγμή που το κουμπάκι που απενεργοποιεί όλα τα ηλεκτρονικά βοηθήματα είναι κοντά στο αριστερό σου χέρι και σε «τσιγκλάει» συχνά-πυκνά να το πατήσεις. Ακόμα και έτσι, η ουρά κινείται ανάλογα με τα κέφια του οδηγού, αρκεί σε αυτή την περίπτωση να υπάρχει η κατάλληλη επιδεξιότητα. Και αν δεν υπάρχει, το πισωκίνητο κουπέ προσφέρεται για μάθηση. 
Στα λεφτά του, το RX-8 δεν έχει ανταγωνιστή που να προσφέρει τα ίδια ή έστω και παρόμοια στοιχεία. Σ' αυτό οφείλεται άλλωστε και η εμπορική του επιτυχία. Οι μόνες ενστάσεις αφορούν το «συνηθισμένο» πλέον αμάξωμα, τις οποίες καλείται να αναιρέσει το ανανεωμένο μοντέλο, χωρίς να ρισκάρει με κάτι ρηξικέλευθο. Άλλωστε θα ήταν ιεροσυλία να αλλοιωθεί κάτι από το ώριμο αλλά και ξεχωριστό αμάξωμα του RX-8...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου