Τι ζητά κανείς από ένα αυτοκίνητο πόλης; Μικρές διαστάσεις αλλά καλούς χώρους, λίγα κυβικά αλλά σπιρτόζικο κινητήρα, άνετο στο δρόμο αλλά και σβέλτο όταν έχεις διάθεση. Αυτά τα στοιχεία προφανώς τα συναντά κανείς και σε άλλες προτάσεις της κατηγορίας, ίσως όμως όχι στην τιμή που διατίθεται το Skoda Citigo
Η γκάμα του Citigo περιλαμβάνει δύο τρικύλινδρες ατμοσφαιρικές εκδόσεις (τι να το κάνεις το τούρμπο στην πόλη;) στα 999 κ.εκ., με ισχύ 60 και 75 ίππους. Η μέση τυποποιημένη κατανάλωση 4,5 και 4,7 λίτρα/100 χλμ. (με το μηχανικό πεντάρι κιβώτιο, αργότερα αναμένεται και αυτοματοποιημένο με επιπλέον 840 ευρώ), ενώ η εκπομπή CO2 είναι 105 και 108 γρ./χλμ. αντίστοιχα. Όσον αφορά την εκπομπή, εδώ θα πρέπει να πούμε πως με 400 ευρώ επιπλέον υπάρχουν και οι εκδόσεις Green Tec (με σύστημα stop/start, ελαστικά μειωμένης αντίστασης κύλισης και μειωμένη απόσταση αμαξώματος για καλύτερη αεροδυναμική), που δεν επιβαρύνοντα με τέλη ταξινόμησης (αφού δεν ξεπερνούν τα 100 γρ./χλμ.).
Οι πρώτες εντυπώσεις από το Citigo στην ελληνική άσφαλτο είναι θετικότατες, αφού πρόκειται για ένα από τα πιο καλοστημένα «μικρά», αλλά και ένα από τα πιο πρακτικά. Είναι ευκολοδήγητο και αρκετά διασκεδαστικό και άνετο, όσο πρέπει ώστε να μη σε ταλαιπωρούν οι κακοτεχνίες του δρόμου. Το μοτέρ είναι ψυχωμένο, με αποτέλεσμα να κινεί το Citigo σβέλτα, με το μικρό απόβαρο (από 929 κιλά) να ευνοεί τις επιδόσεις αλλά και την κατανάλωση. Ο τρικύλινδρος ήχος δεν ενοχλεί, παρά μόνο όταν οι στροφές είναι πολύ ψηλά, το τιμόνι με τον επιλογέα ταχυτήτων συμπληρώνει το ισορροπημένο οδηγοκεντρικό προφίλ, ενώ ακόμη και στο όριο το Citigo παραμένει ευχάριστο.
Η γκάμα του Citigo περιλαμβάνει δύο τρικύλινδρες ατμοσφαιρικές εκδόσεις (τι να το κάνεις το τούρμπο στην πόλη;) στα 999 κ.εκ., με ισχύ 60 και 75 ίππους. Η μέση τυποποιημένη κατανάλωση 4,5 και 4,7 λίτρα/100 χλμ. (με το μηχανικό πεντάρι κιβώτιο, αργότερα αναμένεται και αυτοματοποιημένο με επιπλέον 840 ευρώ), ενώ η εκπομπή CO2 είναι 105 και 108 γρ./χλμ. αντίστοιχα. Όσον αφορά την εκπομπή, εδώ θα πρέπει να πούμε πως με 400 ευρώ επιπλέον υπάρχουν και οι εκδόσεις Green Tec (με σύστημα stop/start, ελαστικά μειωμένης αντίστασης κύλισης και μειωμένη απόσταση αμαξώματος για καλύτερη αεροδυναμική), που δεν επιβαρύνοντα με τέλη ταξινόμησης (αφού δεν ξεπερνούν τα 100 γρ./χλμ.).
Οι πρώτες εντυπώσεις από το Citigo στην ελληνική άσφαλτο είναι θετικότατες, αφού πρόκειται για ένα από τα πιο καλοστημένα «μικρά», αλλά και ένα από τα πιο πρακτικά. Είναι ευκολοδήγητο και αρκετά διασκεδαστικό και άνετο, όσο πρέπει ώστε να μη σε ταλαιπωρούν οι κακοτεχνίες του δρόμου. Το μοτέρ είναι ψυχωμένο, με αποτέλεσμα να κινεί το Citigo σβέλτα, με το μικρό απόβαρο (από 929 κιλά) να ευνοεί τις επιδόσεις αλλά και την κατανάλωση. Ο τρικύλινδρος ήχος δεν ενοχλεί, παρά μόνο όταν οι στροφές είναι πολύ ψηλά, το τιμόνι με τον επιλογέα ταχυτήτων συμπληρώνει το ισορροπημένο οδηγοκεντρικό προφίλ, ενώ ακόμη και στο όριο το Citigo παραμένει ευχάριστο.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου