Η Chevrolet αποδυκνείεται καλή στις σπαζοκεφαλιές, καθώς με το πεντάθυρο πετρελαιοκίνητο Aveo απόδοσης 75 ίππων, δείχνει να βρήκε μία ισχυρή απάντηση σε όλα τα ζητήματα.Την πρώτη επιβράβευση την πήρε το νέο Aveo για την προχωρημένη του εμφάνιση, καθώς η έξυπνη και τολμηρή σχεδίαση δεν αφήνει πλέον κανένα περιθώριο για αμφιβολίες. Το σουπερμίνι της Chevrolet αρέσει με την πρώτη ματιά, και με την εικόνα του εσωτερικού συνεχίζει και με το βήμα παραπάνω, κάνοντας ακόμα και τον πιο απαιτητικό «γκατζετάκια» να ασχοληθεί με τις λειτουργίες του πληθωρικού πίνακα οργάνων και της κεντρικής κονσόλας. Ένα άλλο κομβικό ζήτημα που ενδιαφέρει τον σύγχρονο αγοραστή είναι οι χώροι. Όχι πως δεν τον ενδιέφεραν πριν από την οικονομική κρίση, αλλά τώρα το φαινόμενο της αγοράς μοντέλου μικρότερων κατηγοριών είναι σύνηθες. Οπότε θα πρέπει το μικρό μας νέο μοντέλο να είναι προικισμένο από πλευράς χώρων, κάτι που ισχύει στην περίπτωση του μοντέλου δοκιμής μας καθώς διαθέτει 290 λίτρα στο πορτπαγκάζ, ικανοποιητικό χώρο για τρεις πίσω επιβάτες και δεκάδες θήκες για μικροαντικείμενα.
Μέχρι εδώ οι αρετές του πεντάθυρου Aveo ήταν γνωστές και από την βενζινοκίνητη έκδοση. Η μεγάλη έκπληξη αλλά και η προσθήκη που μετατράπει το Aveo από ένα ταλαντούχο μικρό στο πιο ολοκληρωμένο σουπερμίνι της αγοράς, είναι ο τετρακύλινδρος turbodiesel χωρητικότητας 1.248 κ.εκ. με απόδοση 75 ίππους και σχεδόν 20 χλγμ. ροπής από τις 1.750 σ.α.λ. Η απόδοση αυτή είναι υπεραρκετή για τα δεδομένα του Aveo, αφού το χαμηλό του βάρος και η γενική του ευελιξία κάνει τον κινητήρα να συμπεριφέρεται σα να επρόκειτω για ένα καθαρά σπορ μοντέλο. Στην ουσία όμως όλα έχουν γίνει για να συνδυαστούν οι επιδόσεις με την οικονομία καυσίμου και τη χαμηλή εκπομπή CO2. Όσο «αγενής» και να είσαι με το γκάζι, η κατανάλωση πετρελαίου δεν πρόκεται να ξεπεράσει τα 5 λίτρα/100 χλμ., ενώ τα 99 γραμμάρια CO2/χλμ. εξασφαλίζουν ξέγνοιαστες… πρωτοχρονιές χωρίς ετήσια τέλη κυκλοφορίας.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου