Κατ' αρχάς...το γεγονός πως συνειδητοποιούν πως ο καιρός δεν σηκώνει πειραματισμούς, όπως έγινε με το πρώτο Megane, ούτε εκκεντρικές ιδιαιτερότητες. Έτσι οι Γάλλοι κινήθηκαν εκ του ασφαλούς, πάτησαν στη φόρμα της μεγαλύτερης Laguna, μετέφεραν αρκετά σχεδιαστικά γνωρίσματα, που γίνονται αντιληπτά κυρίως στο εμπρός μέρος και δημιούργησαν ένα όμορφο Hatch. Έτσι αποκαλούν οι ιθύνοντες της εταιρείας το πεντάθυρο Megane, που φτάνει τα 4,295 μέτρα μήκος (είναι μακρύτερο κατά 8,6 εκατοστά από τον προκάτοχό του), τα 1,808 πλάτος και τα 1,471 ύψος. Ακόμη ομορφότερο είναι το Coupé, το οποίο αναμένεται να αποτελέσει τον βασικό αντίπαλο του VW Scirocco. Χαμηλότερο κατά 4,8 εκατοστά από το Hatch και ελαφρώς φαρδύτερο, δείχνει και είναι πιο εντυπωσιακό, με τη διαφορά να εντοπίζεται από την μεσαία κολόνα και πίσω.
Το νέο Megane θα διατεθεί στην ελληνική αγορά με τρεις ατμοσφαιρικούς και τρεις υπερτροφοδοτούμενους κινητήρες. Στην πρώτη κατηγορία περιλαμβάνονται κινητήρες 1,6 λίτρων που αποδίδουν 100 και 110 ίππους και 2 λίτρωνμε απόδοση 140 ίππους. Η δίλιτρη τούρμπο έκδοση TCE αποδίδει 180 ίππους ενώ η νέα έκδοση TCE των 1,4 λίτρων με τους 140 ίππους αναμένεται να λανσαριστεί την άνοιξη του 2009. Το παζλ με τους κινητήρες συμπληρώνει η έκδοση 1.9 dCi που αποδίδει 105 ίππους. Σημειώστε πως όλες οι εκδόσεις συνδυάζονται με εξάρι μηχανικό κιβώτιο και προαιρετικά υπάρχει αυτόματο κιβώτιο τύπου CVT για τη δίλιτρη ατμοσφαιρική έκδοση.
To νέο Megane θα κατασκευάζεται στην Palencia, στην Ισπανία, με ετήσιο ρυθμό παραγωγής τις 310.000 μονάδες. Στους επόμενους 15 μήνες αναμένεται να δούμε και τα υπόλοιπα μέλη της οικογένειας Megane, καθώς την άνοιξη θα κάνει την εμφάνισή του το Megane Scenic και αργότερα θα ακολουθήσει η station και coupé-cabriolet έκδοση. Αργότερα αναμένονται και οι κορυφαίες εκδόσεις RS. Στόχος της ελληνικής αντιπροσωπείας για το νέο έτος είναι οι 1.800 ταξινομήσεις και στις προσγειωμένες εκτιμήσεις των ανθρώπων της PGA Ελλάδας (ο επίσημος εισαγωγέας αυτοκινήτων Renault στην χώρα μας) λαμβάνεται φυσικά υπόψη η κρίση που υπάρχει στην αγορά. Το νέο Megane, πάντως, δείχνει πως έχει όλα τα εχέγγυα για μία καλύτερη εμπορικά πορεία από τον πιο εκκεντρικό προκάτοχό του. Και ξεκινά με τον καλύτερο τρόπο, καθώς στις πρόσφατες δοκιμές πρόσκρουσης που πραγματοποίησε ο EuroNCAP το γαλλικό μοντέλο συγκέντρωσε την υψηλότερη βαθμολογία (37/37) στη 10χρονη δραστηριότητα του προγράμματος.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου