Εκτός δρόμου, αυτοκίνητο με τα σήματα της Citroen ίσως και να έμοιαζε παλαιότερα με πρωταπριλιάτικο αστείο. Ωστόσο, με τους ρυθμούς που αναπτύσσεται η κατηγορία των SUV, όλες πλέον οι εταιρείες οφείλουν να εκπροσωπούνται από ένα τουλάχιστον μοντέλο. Η Citroen και η Peugeot αποφάσισαν να συνεργαστούν με τη Mitsubishi, η οποία διαθέτει μεγαλύτερη "τετρακίνητη" εμπειρία, μειώνοντας προφανώς το κόστος παραγωγής με τη μέθοδο "3 σε 1" και διευρύνοντας την γκάμα της με ένα "StyleUtility Vehicle". Ο ορισμός αυτός δεν είναι δικός μου. Οι ιθύνοντες της εταιρείας τοποθετούν έτσι το C-Crosser και θα συμφωνήσω πως είναι ένας από τους πιο σαφείς προσδιορισμούς.
Το C-Crosser είναι εκ πρώτης όψεως ένα SUV που μπορεί να κινηθεί με την ευχέρεια ενός hatchbackστην άσφαλτο, παίρνει μικρές κλίσεις στις στροφές, έχει ευχάριστη και σπορτίφ οδική συμπεριφορά και είναι σχετικά ξεκούραστο στο ταξίδι παρά την κάπως τραχιά ποιότητα κύλισης του. Πάντοτε με την ισχύ των 170 ίππων που προσφέρει ο κινητήρας των 2,4 λίτρων, οι επιδόσεις είναι τουλάχιστον ικανοποιητικές, ενώ για όσους προτιμούν αυτόματες αλλαγές υπάρχει και η έκδοση CVT αντί της κλασικής με το μηχανικό κιβώτιο έξι σχέσεων. Ωστόσο, το C-Crosser είναι ένα SUV που τα καταφέρνει εξίσου καλά και στο χώμα.
Με 17,4 εκατοστά να το χωρίζουν από το έδαφος και το έξυπνο σύστημα τετρακίνησης (με ηλεκτρονικά ελεγχόμενο πολύδισκο συμπλέκτη) με τις τρεις επιλογές (κίνηση εμπρός, αυτόματη τετρακίνηση, "κλειδωμένη" ισόποσα ανάμεσα στους δύο άξονες), το C-Crosser είναι ένα SUV που σέβεται τον εαυτό του, ενώ το μοναδικό μεμπτό σημείο είναι η κάπως σφιχτή "ασφάλτινη" ρύθμιση της ανάρτησης, η οποία από ένα σημείο και μετά αρχίζει να κουράζει με τη μέτρια άνεση που προσφέρει.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου