Το να επιχειρήσεις να αλλάξεις το σχεδιασμό του MINI δεν αποτελεί απλώς μια κίνηση με μεγάλο ρίσκο, αλλά μάλλον ιεροσυλία. Με αυτό κατά νου, οι άνθρωποι της γερμανικής εταιρείας κάθε φορά που προχωρούν σε κάποιες αλλαγές φροντίζουν αυτές να ενισχύουν ακόμη περισσότερο το ρετρό καλούπι του και να μην κάνουν στροφή στο προφίλ που έχει αγκαλιάσει εδώ και χρόνια ο κόσμος. Έτσι λοιπόν η κάμπριο εκδοχή του MINI Cooper πέρασε από το σχεδιαστικό τμήμα αποκτώντας πιο σκουρα φωτιστικά σώματα, νέους προφυλακτήρες, χρωμιωμένο πλαίσιο στους προβολείς ομίχλης και επιπλέον φωτιστικά σώματα τεχνολογίας LED.
Για να τα προσέξεις όλα αυτά πρέπει βέβαια να είσαι υποψιασμένος, αφού απλώς στέκεσαι δίπλα στο MINI και σκέφτεσαι πως αυτό συνολικά είναι που αρέσει στον περισσότερο κόσμο, χωρίς απαραίτητα να ξέρεις το γιατί. Πιθανότατα είναι το ιδανικό πάντρεμα μεταξύ του σύγχρονου και του κλασικού, σε σχετικά κόμπακτ διαστάσεις (μήκος 3,67 μέτρα) και με τη δυνατότητα -έστω και δύσκολα- να μετακινηθούν τέσσερις επιβάτες. Στο εσωτερικό οι αλλαγές είναι ακόμη πιο περιορισμένες, καθώς μόνο οι ενδείξεις του ηχοσυστήματος έχουν τροποποιηθεί, ενώ και ο εξοπλισμός άνεσης είναι πλουσιότερος, καθώς περιλαμβάνει περισσότερα gadgets.
Εκτός όμως από την εμφάνιση, ένα ακόμη δυνατό στοιχείο στο MINI είναι παραδοσιακά η καλή οδική του συμπεριφορά. Το σκληρό setup της ανάρτησης και το… καρτίστικο στήσιμο σου επιτρέπουν να στρίβεις χωρίς να κόβεις ταχύτητα. Άλλωστε μπορεί ο ατμοσφαιρικός 1.600άρης κινητήρας, που αποδίδει πλέον 122 ίππους (2 επιπλέον), να μην κλέβει τη δόξα του Cooper S, εγγυάται όμως σβέλτες μετακινήσεις, όπως δείχνουν και τα 9,8 δευτερόλεπτα που απαιτούνται για τα 0-100 χλμ./ώρα. Στην πόλη η σκληρή ρύθμιση της ανάρτησης ενδέχεται να κουράσει κάπως τους επιβάτες, αυτό όμως είναι κάτι που χάνεται στη γενικότερη γοητεία του Cooper Cabrio.
Εκτός όμως από την εμφάνιση, ένα ακόμη δυνατό στοιχείο στο MINI είναι παραδοσιακά η καλή οδική του συμπεριφορά. Το σκληρό setup της ανάρτησης και το… καρτίστικο στήσιμο σου επιτρέπουν να στρίβεις χωρίς να κόβεις ταχύτητα. Άλλωστε μπορεί ο ατμοσφαιρικός 1.600άρης κινητήρας, που αποδίδει πλέον 122 ίππους (2 επιπλέον), να μην κλέβει τη δόξα του Cooper S, εγγυάται όμως σβέλτες μετακινήσεις, όπως δείχνουν και τα 9,8 δευτερόλεπτα που απαιτούνται για τα 0-100 χλμ./ώρα. Στην πόλη η σκληρή ρύθμιση της ανάρτησης ενδέχεται να κουράσει κάπως τους επιβάτες, αυτό όμως είναι κάτι που χάνεται στη γενικότερη γοητεία του Cooper Cabrio.
Αυτό που δεν μπορεί να… κουκουλωθεί είναι η τιμή πώλησης του ελκυστικού MINI, καθώς αγγίζει τις 27.000 €, ποσό με το οποίο μπορείς να κοιτάξεις πολλά κάμπριο με μεγαλύτερους χώρους και ισχυρότερο κινητήρα, όχι όμως με εξίσου μοναδική εμφάνιση.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου