Μπορεί το 500 να φτιάχτηκε με γνώμονα το στυλ, τη ρετρό εμφάνιση και τη χρηστικότητα μέσα στην πόλη, και η κάμπριο έκδοση να ήρθε για να τα ενισχύσει όλα αυτά, όμως κανέναν δεν χάλασε μία πιο ισχυρή έκδοση. Πόσο μάλλον όταν αυτή φέρει τα χρώματα της Abarth και διαθέτει όλες εκείνες τις μετατροπές που μετονομάζουν το… κομψό πεντακοσαράκι σε ένα… δαιμονισμένο μικρό που είναι σε θέση να ρεζιλέψει μοντέλα με αρκετά κυβικά παραπάνω και με κόστος πολλών χιλιάδων ευρώ.
Αν μισούν οι Ιταλοί ένα πράγμα στα αυτοκίνητα που κατασκευάζουν, αυτό πρέπει να είναι το να περνούν απαρατήρητα. Και αν σκεφτεί κανείς πως θέλουν να κάνουν τη διαφορά ακόμη και στα πιο ταπεινά μοντέλα τους, τότε φαντάζεστε τι θα πρέπει να κάνουν με τα εξ ορισμού «τούμπανα». Μην πάτε μακριά, το 500C της δοκιμής μας μοιάζει σα να το τσίμπησε σκορπιός και έχει πρηστεί χαμηλά στη μάσκα, στο πίσω μέρος και γενικά στο αμάξωμα, κάτι που το κάνει να μοιάζει αγριεμένο όσο τίποτε. Η διχρωμία λευκού-μαύρου μοιάζει σαν το σύμβολο του καλού και του κακού, σαν να σου λέει πως αν αγριέψει καλύτερα να το βάλεις στα πόδια.
Κάπως έτσι είναι τα πράγματα και από τη θέση του οδηγού. Από τη μια έχεις το… κυριλέ καφέ σαλόνι και τις δερμάτινες επενδύσεις που δίνουν πολυτέλεια, και από την άλλη έχεις τέσσερα πλήκτρα σταυρωτά στην κεντρική κονσόλα να παίζουν το ρόλο του επιλογέα, αφήνοντας τα paddles πίσω από το τιμόνι να κάνουν τη δουλειά όταν οδηγείς στο manual. To Abarth σε κάθε πάτημα του γκαζιού δείχνει πόσο εκρηκτικό είναι, και ιδίως στη λειτουργία sport περνά τους 140 ίππους του υπερτροφοδοτούμενου 1.400άρη κινητήρα στην άσφαλτο με μανία. Οι αριθμοί λένε πως τα 0-100 χλμ./ώρα έρχονται σε 8,1 δευτερόλεπτα και η τελική αγγίζει τα 205 χλμ./ώρα, όμως πίσω από το τιμόνι νιώθεις την ταχύτητα πολύ πιο έντονα. Ειδικά αν έχεις ανοίξει και την υφασμάτινη οροφή.
Το 5-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο ΜΤΑ δεν είναι και το ταχύτερο, προκαλώντας κάποια μικρά κομπιάσματα στις αλλαγές, όμως αναδεικνύει την ισχύ του κινητήρα και την περίσσεια ροπή των 21 χλγμ. Το Abarth 500C ξεκινά από 22.250 € και διαθέτει πλούσιο εξοπλισμό άνεσης, η έκδοση της δοκιμής μας όμως είναι λίγο πιο τσιμπημένη, καθώς δεν υπάρχει αξεσουάρ που να μην το περιλαμβάνει. Αυτά τα διακοσμητικά, μαζί με τον άκρως δυναμικό χαρακτήρα, δημιουργούν ένα μικρό πανίσχυρο στολίδι που είναι σχεδόν αδύνατο να πεις πως δεν σου αρέσει, δύσκολα όμως θα ξοδέψεις και 22 χιλιάρικα να το αποκτήσεις.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου