Μετά από κάτι περισσότερο από δύο χρόνια, το CX-7 περνά από την πρώτη του αισθητική ανανέωση, που αφορά κυρίως τον αισθητικό τομέα, τουλάχιστον στη βενζινοκίνητη έκδοση.
Αν είσαι παρατηρητικός από εμπρός, μπορείς να διακρίνεις τον επανασχεδιασμένο προφυλακτήρα με τη μεγαλύτερη και διαφορετική γρίλια, που την περιβάλλει χρώμιο, ενώ οι προβολείς ομίχλης έχουν αλλάξει σχήμα. Οι διαστάσεις του αμαξώματος παραμένουν οι ίδιες, ενώ ανάλογες με το εμπρός μέρος είναι οι αλλαγές και στο πίσω. Ο αέρας της ανανέωσης είναι πιο έντονος στο εσωτερικό, όπου το ταμπλό έχει ανασχεδιαστεί στο μεγαλύτερο μέρος του με βελτιωμένης ποιότητας υλικά. Στο μέσο του ταμπλό ξεχωρίζει η διπλή οθόνη (πολλαπλών λειτουργιών, συστήματος πλοήγησης με ελληνικούς χάρτες), ο νέος πίνακας οργάνων και το νέο τριάκτινο τιμόνι.
Σχετικά με την γκάμα των κινητήρων στη βενζινοκίνητη έκδοση υπάρχουν μικρές αλλαγές που βελτιώνουν κυρίως την εκπομπή ρύπων (πληροί το Euro5) και την κατανάλωση καυσίμου. Βέβαια, μην περιμένετε να δείτε θεαματικές αλλαγές, αφού το υπερτροφοδοτούμενο μοτέρ των 2,3 λίτρων με τους 260 ίππους προσφέρει εκρηκτικές επιδόσεις και καταπίνει ανάλογες ποσότητες βενζίνης (στην Εγνατία Οδό το οικονομόμετρο «γύριζε» κοντά στα 16 λίτρα / 100 χλμ.).
Σχετικά με την γκάμα των κινητήρων στη βενζινοκίνητη έκδοση υπάρχουν μικρές αλλαγές που βελτιώνουν κυρίως την εκπομπή ρύπων (πληροί το Euro5) και την κατανάλωση καυσίμου. Βέβαια, μην περιμένετε να δείτε θεαματικές αλλαγές, αφού το υπερτροφοδοτούμενο μοτέρ των 2,3 λίτρων με τους 260 ίππους προσφέρει εκρηκτικές επιδόσεις και καταπίνει ανάλογες ποσότητες βενζίνης (στην Εγνατία Οδό το οικονομόμετρο «γύριζε» κοντά στα 16 λίτρα / 100 χλμ.).
To ενδιαφέρον στρέφεται στοn νέο diesel των 2,2 λίτρων που αποδίδει 173 ίππους και χάρη στο σύστημα SCR (το Selective Catalytic Reduction ψεκάζει διάλυμα αμμωνίας adBlue πριν τον καταλύτη) καταφέρνει να πληροί τις εκπομπές Euro5. Οι υπόλοιπες βελτιώσεις που έχουν γίνει στο «νέο» CX-7 έχουν να κάνουν με τη βελτίωση της δυσκαμψίας του πλαισίου κατά 5%, την αλλαγή των αμορτισέρ με νέα και την περαιτέρω μείωση του θορύβου που φτάνει στην καμπίνα.
Τέλος, να πούμε πως το ανανεωμένο CX-7 έχει ήδη ξεκινήσει να διατίθεται, όλες οι εκδόσεις συνδυάζονται με μηχανικό κιβώτιο έξι σχέσεων, ενώ για την ευρωπαϊκή αγορά δεν προβλέπεται αυτόματη έκδοση. Οι τιμές πώλησης για τη βενζινοκίνητη έκδοση ξεκινούν από 41.990 € και για την πετρελαιοκίνητη από 38.990 €.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου