Πριν από μία δεκαετία, η Peugeot ξεκίνησε με τόλμη μία ανοιχτή πολιτική, λανσάροντας τα πιο δημοφιλή μοντέλα της στην κάμπριο εκδοχή τους. Ξεκίνησε με το 206CC και συνέχισε με τα 207 και 307, με ανάλογη επιτυχία. Μέσα
στην ίδια δεκαετία, η γαλλική εταιρεία φέρνει το τέταρτο κατά σειρά κάμπριο,
δείχνοντας έτσι πόσο πολύ πιστεύει στον εαυτό της και στην απήχηση των
κουπέ-καμπριολέ που κατασκευάζει.
Το 308CC είναι και το μεγαλύτερο από την τετράδα που
αναφέραμε,
καθώς φτάνει τα 4,44
μέτρα σε μήκος (+9 εκ. από το 307CC), αλλά και τα 1,82 μέτρα σε πλάτος
(+6 εκ.), αριθμοί που δεν επιβεβαιώνονται εύκολα με το μάτι, αφού η
αισθητική του και η προχωρημένη σχεδίαση αποκλείουν
κάθε είδους αρνητική αρχική σκέψη. Κάθε αυτοκίνητο τη στιγμή που
κατασκευάζεται έχει κάποιες βάσεις. Αυτό που είχαν στο μυαλό τους οι
άνθρωποι
της Peugeot σχεδιάζοντας το 308CC ήταν ξεκάθαρα το στυλ. Έτσι, λοιπόν,
διαφοροποιείται από το 308 με τα πίσω φωτιστικά σώματα LED, που θυμίζουν κάτι από Mercedes SLK, τον εντυπωσιακό διαχύτη, αλλά
και τις κομψές καμπύλες, που συνθέτουν ένα από τα ομορφότερα κάμπριο που
κυκλοφορούν στους δρόμους.
Όλα αυτά αναδεικνύονται ακόμη περισσότερο μετά το
παρατεταμένο -για διάστημα 20 δευτερολέπτων- πάτημα ενός κουμπιού χαμηλά στην
κεντρική κονσόλα. Το… μαγικό κουμπί αποκαλύπτει τον εσωτερικό κόσμο του 308CC (αυτός διαφέρει ελάχιστα
από του hatchback) σε
5'' λιγότερα από τον προκάτοχό του και «στριμώχνει» τη μεταλλική οροφή στο
πορτμπαγκάζ, αφήνοντας για τις αποσκευές 266 από τα 465 λίτρα που είναι
διαθέσιμα με κλειστή οροφή.
Η μεταλλική οροφή αλλά και η ενίσχυση του αμαξώματος (για
χάρη της στρεπτικής δυσκαμψίας) έχουν εκτοξεύσει το βάρος του αυτοκινήτου στα 1.587 κιλά. Γι' αυτό το
λόγο εξοπλίζεται με τους ισχυρούς κινητήρες της εταιρείας, τον ατμοσφαιρικό
1.600άρη 120 ίππων και τον τουρμπάτο 150 ίππων με την ίδια χωρητικότητα. Οι
εκδόσεις αυτές συνδυάζονται με 5άρι και 6άρι μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων
αντίστοιχα, ενώ το αυτόματο κιβώτιο 4 σχέσεων συνδυάζεται μόνο με turbo 1.600άρη
140 ίππων.
Η τιμή πώλησης για το 120άρι 308CC ξεκινά από τις 22.950 €, 2 χιλιάρικα λιγότερο από το Ford Focus CC και
1.000 € λιγότερα από το Astra Twintop με αντίστοιχο εξοπλισμό. Αυτός είναι ένας ακόμη παράγοντας
υπέρ της καλής πορείας που φιλοδοξεί να διαγράψει το νέο CC της Peugeot και,
μαζί με την καλή παράδοση της εταιρείας στην κατηγορία, μπορεί να αποτελέσει
τονωτική ένεση στις πωλήσεις των τελευταίων μηνών.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου