Στη Lexus γνωρίζουν πολύ καλά πως τα κλασικά σχήματα, δίχως σχεδιαστικές ακρότητες αλλά συνάμα με δυναμικό στυλ, στο πρότυπο «L-finesse», καταφέρνουν να αντιστέκονται στο πέρασμα του χρόνου. Αυτό ισχύει και για το CT200h, το οποίο δίχως να διαθέτει κάτι το τολμηρό, μπορεί να δείχνει δυναμικό και να τραβά την προσοχή στο δρόμο (ειδικά με τα LED στο εμπρός μέρος).
Το υβριδικό σύστημα της Toyota που συναντάμε στα Prius και Auris είναι αυτό που κινεί και το CT200h, όπου ένας βενζινοκινητήρας 1,8 λίτρων συνεργάζεται με ηλεκτροκινητήρα που αντλεί ενέργεια από τις μπαταρίες κάτω από τα καθίσματα. Η συνολική απόδοση φτάνει τους 136 ίππους και η μέση τυποποιημένη κατανάλωση δεν ξεπερνά τα 3,8 λίτρα/100 χλμ. Στην πράξη, η κατανάλωση κυμαίνεται στα 6-6,5 λίτρα/100 χλμ. ακόμη και με βαρύ πόδι, ενώ όπως όλα τα πλήρως υβριδικά έτσι και το CT 200h μπορεί να κινηθεί αθόρυβα αποκλειστικά με ηλεκτρική ενέργεια (για περίπου 2 χλμ.), αρκεί η ταχύτητα να μην ξεπεράσει τα 45 χλμ./ώρα.
Πώς συμπεριφέρεται στο δρόμο το CT200h; Αρκετά… σπορτίβικα, αλλά μη θεωρήσετε πως οδηγείτε ένα GTI. Άλλωστε δεν είναι αυτό το ζητούμενο, καθώς οι Ιάπωνες θέλησαν απλώς να φτιάξουν ένα ενδιαφέρον οδηγικά αυτοκίνητο και όχι ένα πλαδαρό υβριδικό. Σε αυτόν τον τομέα τα κατάφεραν μια χαρά και το πρώτο προσθιοκίνητο μοντέλο της Lexus έχει όλα τα θετικά που μπορεί να έχει ένα καλοστημένο hatchback.
Αν όχι ο βασικότερος, τότε ένας από τους σημαντικότερους παράγοντες που προωθεί την παραγωγή ενός μοντέλου είναι το κέρδος. Στην περίπτωση του CT200h ο παράγοντας «κέρδος» προφανώς αποτελεί προτεραιότητα για τη Lexus, αφού εκτός από το ότι είναι το φθηνότερο μοντέλο της γκάμας, η εταιρεία μπαίνει στα χωράφια της Audi (με το A3) και της BMW (με τη Σειρά 1). Συγκεκριμένα, το CT200h «εκκινεί» από τα 28.500 € και όπως κάθε Lexus διαθέτει υπερπλήρη τεχνολογικό εξοπλισμό άνεσης και ασφάλειας. Από την άλλη, η ελληνική αντιπροσωπεία στέκεται ιδιαίτερα στο κόστος χρήσης του αυτοκινήτου και βάσει διαφόρων συγκρίσεων (συμπεριλαμβανομένης της χαμηλής κατανάλωσης, των μηδενικών τελών κυκλοφορίας με εκπομπή CO2: 87 γρ./χλμ., του μειωμένου κόστους συντήρησης π.χ. απουσία δίσκου/πλατό κ.ά.) καταλήγει πως το όφελος για τον καταναλωτή κυμαίνεται από 4.200 € έως 6.000 € σε βάθος πενταετίας.
Πώς συμπεριφέρεται στο δρόμο το CT200h; Αρκετά… σπορτίβικα, αλλά μη θεωρήσετε πως οδηγείτε ένα GTI. Άλλωστε δεν είναι αυτό το ζητούμενο, καθώς οι Ιάπωνες θέλησαν απλώς να φτιάξουν ένα ενδιαφέρον οδηγικά αυτοκίνητο και όχι ένα πλαδαρό υβριδικό. Σε αυτόν τον τομέα τα κατάφεραν μια χαρά και το πρώτο προσθιοκίνητο μοντέλο της Lexus έχει όλα τα θετικά που μπορεί να έχει ένα καλοστημένο hatchback.
Αν όχι ο βασικότερος, τότε ένας από τους σημαντικότερους παράγοντες που προωθεί την παραγωγή ενός μοντέλου είναι το κέρδος. Στην περίπτωση του CT200h ο παράγοντας «κέρδος» προφανώς αποτελεί προτεραιότητα για τη Lexus, αφού εκτός από το ότι είναι το φθηνότερο μοντέλο της γκάμας, η εταιρεία μπαίνει στα χωράφια της Audi (με το A3) και της BMW (με τη Σειρά 1). Συγκεκριμένα, το CT200h «εκκινεί» από τα 28.500 € και όπως κάθε Lexus διαθέτει υπερπλήρη τεχνολογικό εξοπλισμό άνεσης και ασφάλειας. Από την άλλη, η ελληνική αντιπροσωπεία στέκεται ιδιαίτερα στο κόστος χρήσης του αυτοκινήτου και βάσει διαφόρων συγκρίσεων (συμπεριλαμβανομένης της χαμηλής κατανάλωσης, των μηδενικών τελών κυκλοφορίας με εκπομπή CO2: 87 γρ./χλμ., του μειωμένου κόστους συντήρησης π.χ. απουσία δίσκου/πλατό κ.ά.) καταλήγει πως το όφελος για τον καταναλωτή κυμαίνεται από 4.200 € έως 6.000 € σε βάθος πενταετίας.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου