Οι άνθρωποι της Subaru πριν από τρία περίπου χρόνια αποφάσισαν να δημιουργήσουν μία ναυαρχίδα για την γκάμα τους. Κατόπιν, αποφάσισαν η μορφή της συγκεκριμένης ναυαρχίδας να έχει τη μορφή ενός μεγάλων διαστάσεων SUV με επταθέσια και πενταθέσια διάταξη καθισμάτων. Ένα χρόνο μετά δημιουργήθηκε το Tribeca B9. Ένα αυτοκίνητο με ξεχωριστή εξωτερική εμφάνιση και ένα πολυτελέστατο και πλήρως εξοπλισμένο εσωτερικό.
Σε μηχανολογικό επίπεδο η βασική αλλαγή έχει να κάνει με τον κινητήρα, του οποίου η χωρητικότητα αυξήθηκε κατά 600 κ.εκ. και πλέον φτάνει τα 3,6 λίτρα. Όπως είναι λογικό, αύξηση υπήρξε τόσο στην ισχύ όσο και στη ροπή. Πλέον η ισχύς φτάνει τους 258 ίππους -από 245- και τα 35,7 χλγμ. ροπής στις 4.000 σ.α.λ. (έναντι 30,3 χλγμ./4.200 σ.α.λ.).
Σε μηχανολογικό επίπεδο η βασική αλλαγή έχει να κάνει με τον κινητήρα, του οποίου η χωρητικότητα αυξήθηκε κατά 600 κ.εκ. και πλέον φτάνει τα 3,6 λίτρα. Όπως είναι λογικό, αύξηση υπήρξε τόσο στην ισχύ όσο και στη ροπή. Πλέον η ισχύς φτάνει τους 258 ίππους -από 245- και τα 35,7 χλγμ. ροπής στις 4.000 σ.α.λ. (έναντι 30,3 χλγμ./4.200 σ.α.λ.).
Ως φυσικό επακόλουθο έχουμε και την αλλαγή στις επιδόσεις του αυτοκινήτου. Πλέον το Tribeca επιταχύνει από τα 0-100 χλμ./ώρα σε 8,9'' (έναντι 9,7''), ενώ η τελική ταχύτητα φτάνει τα 207 χλμ./ώρα (από 195). Σημαντική είναι επίσης και η μείωση της μέσης κατανάλωσης από τα 12,3 λίτρα/100 χλμ. στα 11,6 λίτρα/100 χλμ. Τέλος, ένα ακόμη στοιχείο που βελτιώθηκε σημαντικά είναι η λειτουργία του αυτόματου κιβωτίου χάρη στη νέας γενιάς μονάδα ελέγχου γρήγορης αλλαγής σχέσεων.
Στο δρόμο το αυτοκίνητο παραμένει εξαιρετικό. Η ποιότητα κύλισης και η άνεση που προσφέρει στους επιβάτες του είναι υπεράνω κριτικής. Το Tribeca μπορεί να έχει τη μορφή SUV, αλλά στην πραγματικότητα είναι μία υπερυψωμένη μπερλίνα. Με εμάς πρέπει να συμφωνούν και οι ιθύνοντες της ιαπωνικής εταιρείας, καθώς στο προωθητικό βίντεο για τη ναυαρχίδα της γκάμας τους δεν χρησιμοποίησαν ούτε ένα πλάνο όπου το Tribeca να πατά στο χώμα.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου