Απ' ό,τι φαίνεται, ο Walter da Silva, επικεφαλής του τμήματος σχεδίασης της VW και παλιά καραβάνα στο χώρο του αυτοκινήτου (έχει σχεδιάσει μεταξύ άλλων τις Alfa 156 & 147 καθώς και το Seat Leon) δεν είχε και πολλά να κάνει. Πήρε στοιχεία από τα νέα Golf και Scirocco, τα πέταξε στο σέικερ, τα κούνησε δυνατά και έβγαλε μία μικρογραφία των δύο. Το ίδιο φαίνεται να ισχύει και για το ταμπλό, το οποίο δεν έχει να πει κάτι νέο και εκπέμπει την τυπική πλέον άποψη της γερμανικής εταιρείας.
Ωστόσο, το νέο Polo αναμένεται να προσφέρει μεγαλύτερους χώρους για τους επιβάτες του χάρη στο διογκωμένο αλλά χαμηλότερο κατά 1,3 εκατοστά αμάξωμα. Εντάξει, μην περιμένετε καμία τεράστια διαφορά, καθώς στο μήκος του έχουν προστεθεί 3,6 εκατοστά (συνολικά φτάνει τα 3,952 μέτρα) και στο πλάτος του 3,2 (συνολικά 1,682 μέτρα). Εκτός από τους χώρους για τους επιβάτες, μεγαλύτερος είναι και ο χώρος των αποσκευών, καθώς προσφέρει επιπλέον 10 λίτρα (συνολικά 280) σε σχέση με το απερχόμενο μοντέλο. Το μεγαλύτερο μαντάτο, πάντως, από το νέο Polo έρχεται από την αποκάλυψη της νέας έκδοσης 1.2 TSI, που εξοπλίζεται με υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα άμεσου ψεκασμού ο οποίος αποδίδει 105 ίππους. Το ίδιο μοτέρ θα το δούμε σε διάφορα μοντέλα του ομίλου, από το Seat Ibiza μέχρι τη δικίνητη έκδοση του Skoda Yeti. Κατά τα λοιπά υπάρχουν οι ταπεινές ατμοσφαιρικές εκδόσεις στα 1,2 και 1,4 λίτρα με 70 και 85 ίππους, ενώ από την σειρά των πετρελαιοκίνητων ξεχωρίζει η νέα έκδοση 1.6 TDI με τους 90 ίππους. Πότε περιμένουμε το νέο Polo στην ελληνική αγορά; Οι πρώτες εκτιμήσεις μιλούν για όταν πιάσουν οι ζέστες...
Ωστόσο, το νέο Polo αναμένεται να προσφέρει μεγαλύτερους χώρους για τους επιβάτες του χάρη στο διογκωμένο αλλά χαμηλότερο κατά 1,3 εκατοστά αμάξωμα. Εντάξει, μην περιμένετε καμία τεράστια διαφορά, καθώς στο μήκος του έχουν προστεθεί 3,6 εκατοστά (συνολικά φτάνει τα 3,952 μέτρα) και στο πλάτος του 3,2 (συνολικά 1,682 μέτρα). Εκτός από τους χώρους για τους επιβάτες, μεγαλύτερος είναι και ο χώρος των αποσκευών, καθώς προσφέρει επιπλέον 10 λίτρα (συνολικά 280) σε σχέση με το απερχόμενο μοντέλο. Το μεγαλύτερο μαντάτο, πάντως, από το νέο Polo έρχεται από την αποκάλυψη της νέας έκδοσης 1.2 TSI, που εξοπλίζεται με υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα άμεσου ψεκασμού ο οποίος αποδίδει 105 ίππους. Το ίδιο μοτέρ θα το δούμε σε διάφορα μοντέλα του ομίλου, από το Seat Ibiza μέχρι τη δικίνητη έκδοση του Skoda Yeti. Κατά τα λοιπά υπάρχουν οι ταπεινές ατμοσφαιρικές εκδόσεις στα 1,2 και 1,4 λίτρα με 70 και 85 ίππους, ενώ από την σειρά των πετρελαιοκίνητων ξεχωρίζει η νέα έκδοση 1.6 TDI με τους 90 ίππους. Πότε περιμένουμε το νέο Polo στην ελληνική αγορά; Οι πρώτες εκτιμήσεις μιλούν για όταν πιάσουν οι ζέστες...
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου