Πριν από είκοσι χρόνια η Suzuki -με το λανσάρισμα του Vitara- έδειξε πως ένα χωμάτινο αυτοκίνητο δεν πρέπει απαραίτητα να είναι ούτε ακριβό αλλά και ούτε κακό στην άσφαλτο, όπως ήταν τα περισσότερα από τα τότε 4x4. Το γεγονός αυτό από μόνο του αρκεί για να το χαρακτηρίσει κανείς ως ένα από τα σημαντικότερα μοντέλα στην κατηγορία των 4x4, η οποια με τον καιρό μετουσιώθηκε στη σύγχρονη των SUV. Η κύρια όμως απόδειξη της αποδοχής του κόσμου είναι σίγουρα οι υψηλές πωλήσεις. Οι οποίες αναμένεται να ενισχυθούν και μετά το πρόσφατο facelift...
Παρά τις γνωστές συνεργασίες της Suzuki με την Opel (για το Agila) και με τη Fiat (για το Sedici), οι δύο νέοι κινητήρες του Grand Vitara κατασκευάστηκαν αποκλειστικά από τους Ιάπωνες και μάλιστα ο μικρός των 2,4 λίτρων (169 ίππους) είναι αυτός που θα εξοπλίζει και το Kizashi. Αυτό το νέο μοτέρ είχαμε τη δυνατότητα να οδηγήσουμε και μπορούμε να πούμε ότι ξεχωρίζει για την οικονομία καυσίμου, όχι όμως και για τις επιδόσεις, αφού τα 0-100 χλμ./ώρα έρχονται σε 11,7’’. H γενικότερη αίσθηση που αποτυπώνεται μετά από σκληρές διαδρομές είναι ότι δεν υπάρχουν περιορισμοί, αφού η ύπαρξη κοντών σχέσεων και η επιλογή μόνιμης ή αυτόματης τετρακίνησης εγγυάται σπάνιες στιγμές απόλαυσης για τους λάτρεις του off road.
Παρά τις γνωστές συνεργασίες της Suzuki με την Opel (για το Agila) και με τη Fiat (για το Sedici), οι δύο νέοι κινητήρες του Grand Vitara κατασκευάστηκαν αποκλειστικά από τους Ιάπωνες και μάλιστα ο μικρός των 2,4 λίτρων (169 ίππους) είναι αυτός που θα εξοπλίζει και το Kizashi. Αυτό το νέο μοτέρ είχαμε τη δυνατότητα να οδηγήσουμε και μπορούμε να πούμε ότι ξεχωρίζει για την οικονομία καυσίμου, όχι όμως και για τις επιδόσεις, αφού τα 0-100 χλμ./ώρα έρχονται σε 11,7’’. H γενικότερη αίσθηση που αποτυπώνεται μετά από σκληρές διαδρομές είναι ότι δεν υπάρχουν περιορισμοί, αφού η ύπαρξη κοντών σχέσεων και η επιλογή μόνιμης ή αυτόματης τετρακίνησης εγγυάται σπάνιες στιγμές απόλαυσης για τους λάτρεις του off road.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου