Η έκδοση του Nissan Micra με το CVT αυτόματο κιβώτιο επιτείνει τον αστικό χαρακτήρα του, παρέχοντας ευκολία κατά την καθημερινή κίνηση με το αυτοκίνητο στην πόλη.
Aπό ένα μοντέλο όπως το Micra της Nissan, δεν θα μπορούσε να λείπει μια αυτόματη έκδοση. Το κιβώτιο μάλιστα που χρησιμοποιεί το αυτοκίνητο, είναι μια λύση που εδώ και χρόνια «αγαπούν» οι Ιάπωνες, αυτή του κιβωτίου Συνεχώς Μεταβαλλόμενων σχέσεων ή CVT, το οποίο στην περίπτωση του Micra κοστίζει 1.100 ευρώ παραπάνω από τις εκδόσεις με μηχανικό κιβώτιο. Κατά τα άλλα, εκτός του κιβωτίου, το αυτόματο μοντέλο της Nissan δεν αλλάζει κάτι άλλο, παραμένοντας μια αξιόπιστη επιλογή μικρού αυτοκινήτου.
Συνήθως, τα CVT κιβώτια επιλέγονται για να προσφέρουν ήπιες και άνετες μετακινήσεις, χωρίς ωστόσο να συνάδουν στην ευχαρίστηση της οδήγησης ή στη συμμετοχή του οδηγού όπως ένα πιο σύγχρονο ή αν προτιμάτε, πολύπλοκο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη. Και αυτό ακριβώς συμβαίνει και στην περίπτωση του Micra CVT, αφού στην πόλη ο οδηγός εκτιμά την ευκολία στην οδήγηση και την ήπια λειτουργία του κιβωτίου που συμβάλλει και στο σχετικό περιορισμό της κατανάλωσης καυσίμου.
Σε περίπτωση τώρα που απαιτηθεί περισσότερη δύναμη και ισχύς π.χ. για μια προσπέραση, τότε το CVT φανερώνει κάποιες αδυναμίες, αφού και δεν θα ανταποκριθεί γρήγορα, αλλά και θα κάνει αισθητή ηχητικά την παρουσία του στο εσωτερικό. Ο κινητήρας από την πλευρά του είναι πρόθυμος και έχει αρκετά «άλογα» για τα κυβικά του (80 PS ονομαστικά), ωστόσο ακόμη και στη διαμόρφωση sport του κιβωτίου, ακολουθεί τις γενικότερα «ήπιες» προσταγές του CVT.
3 TIPS για το CVT
Συνήθως, τα CVT κιβώτια επιλέγονται για να προσφέρουν ήπιες και άνετες μετακινήσεις, χωρίς ωστόσο να συνάδουν στην ευχαρίστηση της οδήγησης ή στη συμμετοχή του οδηγού όπως ένα πιο σύγχρονο ή αν προτιμάτε, πολύπλοκο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη. Και αυτό ακριβώς συμβαίνει και στην περίπτωση του Micra CVT, αφού στην πόλη ο οδηγός εκτιμά την ευκολία στην οδήγηση και την ήπια λειτουργία του κιβωτίου που συμβάλλει και στο σχετικό περιορισμό της κατανάλωσης καυσίμου.
Σε περίπτωση τώρα που απαιτηθεί περισσότερη δύναμη και ισχύς π.χ. για μια προσπέραση, τότε το CVT φανερώνει κάποιες αδυναμίες, αφού και δεν θα ανταποκριθεί γρήγορα, αλλά και θα κάνει αισθητή ηχητικά την παρουσία του στο εσωτερικό. Ο κινητήρας από την πλευρά του είναι πρόθυμος και έχει αρκετά «άλογα» για τα κυβικά του (80 PS ονομαστικά), ωστόσο ακόμη και στη διαμόρφωση sport του κιβωτίου, ακολουθεί τις γενικότερα «ήπιες» προσταγές του CVT.
3 TIPS για το CVT
- Απλούστερο σε κατασκευή, χωρίς γρανάζια
- Χωρίς ταχύτητες, με σχέσεις μετάδοσεις που μεταβάλλονται συνεχώς
- Ο οδηγός δεν αντιλαμβάνεται τις αλλαγές του κιβωτίου
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου