Η ριζική αναβάθμιση σε όλους τους σημαντικούς τομείς, η οποία χαρακτηρίζει το νέο Audi A3 που γνωρίσαμε αρχικά σε 3θυρη έκδοση, ισχύει και στην 5θυρη έκδοση Sportback, που προσφέρει επιπλέον χρηστικότητα.
Το νέο μοντέλο εμφανίζεται καλύτερο από το προηγούμενο σε όλους τους τομείς, από την ποιότητα και την άνεση, μέχρι την οδηγική ευχαρίστηση και το τεχνολογικό υπόβαθρο που ενδυναμώνει και την ασφάλεια που προσφέρει. Τώρα ήρθε η ώρα να αξιολογήσουμε την πιο σημαντική έκδοση του μοντέλου, την 5θυρη Sportback, που αναμένεται να προσελκύσει τις περισσότερες πωλήσεις στη γκάμα του. Το αυτοκίνητο της δοκιμής είναι εξοπλισμένο με τον 1.400άρη turbo βενζινοκινητήρα των 122 ίππων, που αποτελεί μια ενδιάμεση πρόταση από πλευράς κυβισμού και απόδοσης.
Όπως ισχύει και με το 3θυρο Α3, έτσι και με το 5θυρο Sportback, η Audi δεν επιδίωξε να διαφοροποιηθεί αισθητά σε σχέση με το παρελθόν του μοντέλου, καθώς το σχήμα του έχει κριθεί επιτυχημένο. Έτσι, το βασικό θέμα έχει παραμείνει ίδιο με το παρελθόν. Αυτό που έχει αλλάξει είναι οι λεπτομέρειες. Οι ακμές είναι πιο οξείς, ενώ τα φωτιστικά μπροστά και πίσω έχουν στενέψει. Στο Sportback εντάσσονται ομαλά οι δύο επιπλέον πόρτες, ενώ οι πλευρικές πίσω κολόνες είναι πιο κάθετα τοποθετημένες σε σχέση με την 3θυρη έκδοση του μοντέλου. Από πλευράς όγκων το Sportback, σε σχέση με το 3θυρο είναι 7,5 εκατοστά πιο μακρύ, ενώ σε σχέση με το παλιό μοντέλο έχει μακρύνει σχεδόν 10 πόντους, έχει φαρδύνει 2 και έχει σχεδόν το ίδιο ύψος. Το μεγαλύτερο μεταξόνιο (+6 εκ.), επιτρέπει στους τροχούς να «γεμίζουν» τα άκρα του.
Για το μοτέρ βενζίνης με turbo και άμεσο ψεκασμό η Audi ανακοινώνει ότι έχει αναβαθμιστεί δομικά (σε σχέση με πριν) για να προσφέρει πιο πολιτισμένη λειτουργία και καλύτερη σχέση απόδοσης – κατανάλωσης. Την πρώτη τη διαπιστώνεις καθώς οδηγείς, ενώ την επιβεβαιώνουν και οι μετρήσεις θορύβου. Οι επιδόσεις είναι καλές για τα δεδομένα της κατηγορίας και στα ίδια επίπεδα με το προηγούμενο, παρότι το νέο A3, ζυγίζει μέχρι και 100 κιλά λιγότερα. Η αιτία μπορεί να αναζητηθεί στις πιο αραιές σχέσεις του 6τάχυτου χειροκίνητου κιβωτίου, που λειτουργεί με ακρίβεια. Πέραν τούτων, το μοτέρ έχει χαμηλή κατανάλωση και εκπομπές ρύπων με τη βοήθεια του ακριβούς συστήματος Start&Stop.
Όπως ισχύει και με το 3θυρο Α3, έτσι και με το 5θυρο Sportback, η Audi δεν επιδίωξε να διαφοροποιηθεί αισθητά σε σχέση με το παρελθόν του μοντέλου, καθώς το σχήμα του έχει κριθεί επιτυχημένο. Έτσι, το βασικό θέμα έχει παραμείνει ίδιο με το παρελθόν. Αυτό που έχει αλλάξει είναι οι λεπτομέρειες. Οι ακμές είναι πιο οξείς, ενώ τα φωτιστικά μπροστά και πίσω έχουν στενέψει. Στο Sportback εντάσσονται ομαλά οι δύο επιπλέον πόρτες, ενώ οι πλευρικές πίσω κολόνες είναι πιο κάθετα τοποθετημένες σε σχέση με την 3θυρη έκδοση του μοντέλου. Από πλευράς όγκων το Sportback, σε σχέση με το 3θυρο είναι 7,5 εκατοστά πιο μακρύ, ενώ σε σχέση με το παλιό μοντέλο έχει μακρύνει σχεδόν 10 πόντους, έχει φαρδύνει 2 και έχει σχεδόν το ίδιο ύψος. Το μεγαλύτερο μεταξόνιο (+6 εκ.), επιτρέπει στους τροχούς να «γεμίζουν» τα άκρα του.
Για το μοτέρ βενζίνης με turbo και άμεσο ψεκασμό η Audi ανακοινώνει ότι έχει αναβαθμιστεί δομικά (σε σχέση με πριν) για να προσφέρει πιο πολιτισμένη λειτουργία και καλύτερη σχέση απόδοσης – κατανάλωσης. Την πρώτη τη διαπιστώνεις καθώς οδηγείς, ενώ την επιβεβαιώνουν και οι μετρήσεις θορύβου. Οι επιδόσεις είναι καλές για τα δεδομένα της κατηγορίας και στα ίδια επίπεδα με το προηγούμενο, παρότι το νέο A3, ζυγίζει μέχρι και 100 κιλά λιγότερα. Η αιτία μπορεί να αναζητηθεί στις πιο αραιές σχέσεις του 6τάχυτου χειροκίνητου κιβωτίου, που λειτουργεί με ακρίβεια. Πέραν τούτων, το μοτέρ έχει χαμηλή κατανάλωση και εκπομπές ρύπων με τη βοήθεια του ακριβούς συστήματος Start&Stop.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου