Με νέους, αποδοτικούς κινητήρες Ecoboost, σχεδιαστικές διαφοροποιήσεις, εντός και εκτός, καθώς και βελτιώσεις στην οδική συμπεριφορά, το ανανεωμένο Fiesta εισέρχεται δυναμικά στην ελληνική αγορά.
Μετά από τέσσερα και πλέον χρόνια παρουσίας του στην αγορά, έφτασε το πλήρωμα του χρόνου για μία ουσιαστική ανανέωση του δημοφιλούς μοντέλου της Ford. Το Fiesta βρίσκεται πλέον προ των πυλών, εφοδιασμένο με αρκετά στοιχεία που θα εκτιμηθούν καταλλήλως.
Ξεκινώντας από την εξωτερική εμφάνιση, αυτό που τραβάει το μάτι είναι η επανασχεδιασμένη μάσκα με τα φωτιστικά σώματα, εμπρός και πίσω. Μικρές διαφοροποιήσεις υπάρχουν και στους πλευρικούς καθρέφτες με το πίσω σπόιλερ, ενώ οι τροχοί στις βασικές εκδόσεις είναι πλέον 15, έναντι 14 ιντσών.
Στο εσωτερικό πάλι παρατηρούνται νέα υλικά και χρωματισμοί. Η κεντρική κονσόλα είναι ελαφρά επανασχεδιασμένη, ενώ έχει προστεθεί ένα νέο υποβραχιόνιο, στις εκδόσεις Titanium και Sport. Αναφορικά με τις εκδόσεις εξοπλισμού, στη γκάμα του μοντέλου δεν συναντάμε πλέον την Ambiente. Η βασική είναι η Trend, ενώ ακολουθούν οι Sport, Titanium και, ειδικά για την έκδοση των 125 ίππων, Titanium X.
Σε κάθε περίπτωση το Fiesta εφοδιάζεται με 7 αερόσακους, ESP και το σύστημα my key, που δίνει τη δυνατότητα στον ιδιοκτήτη να προγραμματίσει το ένα από τα δύο κλειδιά έτσι ώστε αυτός που το χρησιμοποιεί να μην μπορεί να απενεργοποιήσει το ESP και να μην αναπτύσσει ταχύτητα πάνω από ένα προκαθορισμένο όριο. Αυτό θα το βρουν χρήσιμο όσοι γονείς δίνουν το αυτοκίνητο στα παιδιά τους και θέλουν να αισθάνονται ασφαλείς...
Ενισχύοντας, ωστόσο, τα επίπεδα ενεργητικής ασφάλειας που προσφέρει, το Fiesta εισάγει το σύστημα Active City Stop, που λειτουργεί μέχρι τα 30 χλμ./ώρα, φρενάροντας αυτόματα το όχημα σε περίπτωση που αντιληφθεί κίνδυνο και δεν αντιδράσει έγκαιρα ο οδηγός. Παράλληλα, εξελίσσει περαιτέρω το σύστημα Sync, που εκτός από φωνητικές εντολές και χρήση του κινητού τηλεφώνου, έχει τη δυνατότητα να πραγματοποιεί και κλήσεις έκτακτης ανάγκης, σε περίπτωση ατυχήματος.
Άλλες βελτιώσεις που αφορούν στην οδική συμπεριφορά του αυτοκινήτου έχουν να κάνουν με την ανάρτηση, η οποία χρησιμοποιεί νέα αμορτισέρ και bump stop, κατά 15% σκληρότερη αντιστρεπτική, αλλά και νέο σύστημα διεύθυνσης.
Αναφορικά με τους κινητήρες, το μεγάλο νέο έχει να κάνει με την είσοδο σε υπηρεσία του νέου Ecoboost συνόλου του 1,0 λίτρου. Αναλυτικά η γκάμα του ανανεωμένου Fiesta περιλαμβάνει τρία σύνολα βενζίνης, ενός λίτρου, με ιπποδυνάμεις 80, 100 και 125 ίππους, καθώς και ένα diesel 1,6 λίτρων και 95 ίππων. Σε κάθε περίπτωση οι εκπομπές ρύπων δεν ξεπερνούν τα 99 γρ. CO2/ χλμ. γεγονός που συνεπάγεται μηδενικά τέλη κυκλοφορίας.
Οι τιμές διάθεσης του ανανεωμένου Fiesta ξεκινούν από τα 11.051 ευρώ, για την τρίθυρη έκδοση Trend, των 80 ίππων. Στη συγκεκριμένη τιμή υπολογίζεται το όφελος απόσυρσης, καθώς και ένα ειδικό προωθητικό πακέτο 860 ευρώ. Η αρχική τιμή για την τρίθυρη έκδοση Trend των 100 ίππων ανέρχεται στα 11.928 ευρώ, ενώ για την Titanium των 125 ίππων θα κληθεί κανείς να καταβάλλει 13.905 ευρώ. Τέλος, η diesel έκδοση Trend ECOnetic τιμάται 13.755 ευρώ.
Ξεκινώντας από την εξωτερική εμφάνιση, αυτό που τραβάει το μάτι είναι η επανασχεδιασμένη μάσκα με τα φωτιστικά σώματα, εμπρός και πίσω. Μικρές διαφοροποιήσεις υπάρχουν και στους πλευρικούς καθρέφτες με το πίσω σπόιλερ, ενώ οι τροχοί στις βασικές εκδόσεις είναι πλέον 15, έναντι 14 ιντσών.
Στο εσωτερικό πάλι παρατηρούνται νέα υλικά και χρωματισμοί. Η κεντρική κονσόλα είναι ελαφρά επανασχεδιασμένη, ενώ έχει προστεθεί ένα νέο υποβραχιόνιο, στις εκδόσεις Titanium και Sport. Αναφορικά με τις εκδόσεις εξοπλισμού, στη γκάμα του μοντέλου δεν συναντάμε πλέον την Ambiente. Η βασική είναι η Trend, ενώ ακολουθούν οι Sport, Titanium και, ειδικά για την έκδοση των 125 ίππων, Titanium X.
Σε κάθε περίπτωση το Fiesta εφοδιάζεται με 7 αερόσακους, ESP και το σύστημα my key, που δίνει τη δυνατότητα στον ιδιοκτήτη να προγραμματίσει το ένα από τα δύο κλειδιά έτσι ώστε αυτός που το χρησιμοποιεί να μην μπορεί να απενεργοποιήσει το ESP και να μην αναπτύσσει ταχύτητα πάνω από ένα προκαθορισμένο όριο. Αυτό θα το βρουν χρήσιμο όσοι γονείς δίνουν το αυτοκίνητο στα παιδιά τους και θέλουν να αισθάνονται ασφαλείς...
Ενισχύοντας, ωστόσο, τα επίπεδα ενεργητικής ασφάλειας που προσφέρει, το Fiesta εισάγει το σύστημα Active City Stop, που λειτουργεί μέχρι τα 30 χλμ./ώρα, φρενάροντας αυτόματα το όχημα σε περίπτωση που αντιληφθεί κίνδυνο και δεν αντιδράσει έγκαιρα ο οδηγός. Παράλληλα, εξελίσσει περαιτέρω το σύστημα Sync, που εκτός από φωνητικές εντολές και χρήση του κινητού τηλεφώνου, έχει τη δυνατότητα να πραγματοποιεί και κλήσεις έκτακτης ανάγκης, σε περίπτωση ατυχήματος.
Άλλες βελτιώσεις που αφορούν στην οδική συμπεριφορά του αυτοκινήτου έχουν να κάνουν με την ανάρτηση, η οποία χρησιμοποιεί νέα αμορτισέρ και bump stop, κατά 15% σκληρότερη αντιστρεπτική, αλλά και νέο σύστημα διεύθυνσης.
Αναφορικά με τους κινητήρες, το μεγάλο νέο έχει να κάνει με την είσοδο σε υπηρεσία του νέου Ecoboost συνόλου του 1,0 λίτρου. Αναλυτικά η γκάμα του ανανεωμένου Fiesta περιλαμβάνει τρία σύνολα βενζίνης, ενός λίτρου, με ιπποδυνάμεις 80, 100 και 125 ίππους, καθώς και ένα diesel 1,6 λίτρων και 95 ίππων. Σε κάθε περίπτωση οι εκπομπές ρύπων δεν ξεπερνούν τα 99 γρ. CO2/ χλμ. γεγονός που συνεπάγεται μηδενικά τέλη κυκλοφορίας.
Οι τιμές διάθεσης του ανανεωμένου Fiesta ξεκινούν από τα 11.051 ευρώ, για την τρίθυρη έκδοση Trend, των 80 ίππων. Στη συγκεκριμένη τιμή υπολογίζεται το όφελος απόσυρσης, καθώς και ένα ειδικό προωθητικό πακέτο 860 ευρώ. Η αρχική τιμή για την τρίθυρη έκδοση Trend των 100 ίππων ανέρχεται στα 11.928 ευρώ, ενώ για την Titanium των 125 ίππων θα κληθεί κανείς να καταβάλλει 13.905 ευρώ. Τέλος, η diesel έκδοση Trend ECOnetic τιμάται 13.755 ευρώ.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου