Αντισυμβατικό, με σχεδιαστικές υπερβολές, αντικομφορμιστικό και αρκετά προχωρημένο από την εποχή του, το Juke είναι από τα αυτοκίνητα που μου αρέσουν επειδή κάνει τη διαφορά στο δρόμο. Παράλληλα είναι πολύ ενδιαφέρον οδηγικά, με σπορ στήσιμο που σε κάνει να νιώθεις ευχάριστα και σε παροτρύνει να κινηθείς σβέλτα. Συνυπολογίστε όλα αυτά στην έκδοση με τον 1.500άρη πετρελαιοκινητήρα της Renault, που αποδίδει 110 ολοζώντανους ίππους, και έχετε το ιδανικό Juke (έστω και αν κοστίζει περίπου 2.000 ευρώ επιπλέον σε σχέση με το βενζινοκίνητο).
Το μοτέρ είναι πολύ πιο ζωηρό απ’ ό,τι περιμένεις και το τράβηγμα είναι κάτι παραπάνω από έντονο (ειδικά στην προσθιοκίνητη έκδοση της δοκιμής μας η εμφάνιση του traction ήταν συχνή), αλλά χαμηλά υπάρχει ένα σκαλοπάτι ισχύος που σε εμποδίζει να μιλήσεις για στρωτή λειτουργία. Πάντως, οι ρεπρίζ είναι εξαιρετικές και ευνοούνται από την καλή κλιμάκωση του μηχανικού κιβωτίου με τις έξι σχέσεις, ενώ η κατανάλωση κυμαίνεται στα 6,5 λίτρα/100 χλμ.
Η τιμή του πετρελαιοκίνητου προσθιοκίνητου Juke ξεκινά από 19.310 ευρώ (υπενθυμίζεται πως 4x4 υπάρχει μόνο με τον τούρμπο 1.600άρη βενζινοκινητήρα με τους 190 ίππους). Και αν οι πίσω, κάπως κλειστοφοβικοί χώροι σας προβληματίζουν, αν το πορτμπαγκάζ σας φαίνεται μικρό, στην περίπτωση του Juke τελικά αυτό που ίσως να μετρά περισσότερο είναι τι αρέσει σε εσάς ως οδηγό και αφήστε τους άλλους να λένε. Απλώς, love it or hate it!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου