Φέρνοντας στο νου τα Vito, Sprinter και Vario, τι ήταν αυτό που έλειπε από την γκάμα επαγγελματικών της Mercedes; Ένα μικρότερο van, για να αντιμετωπίσει καθιερωμένους παίκτες, όπως είναι τα Fiat Doblo, Opel Combo, Renault Kangoo, VW Caddy κ.ά. Την αποστολή αυτή θα αναλάβει από τον ερχόμενο Νοέμβριο το νέο Citan, το οποίο διαθέτει όλα τα φόντα για να πρωταγωνιστήσει, προτάσσοντας κατά κύριο λόγο την αξιοπιστία του αστεριού και τις ιδιαίτερα ανταγωνιστικές τιμές πώλησης, με την έκδοση Van να ξεκινά από 16.646 ευρώ και την επιβατική έκδοση Crew από 18.132 ευρώ. Μάλιστα έκπληξη προκαλεί το γεγονός πως οι τιμές πώλησης είναι ανταγωνιστικές ακόμη και απέναντι στο πιο ταπεινό και συγγενές Renault Kangoo, μια και το Citan διαθέτει από τη βασική του έκδοση ηλεκτρικά παράθυρα, κλιματισμό, ηχοσύστημα, σύστημα ABS+ESP, αερόσακους, σύστημα υποβοήθησης εκκίνησης στην ανηφόρα κτλ.
Το Citan αποδεικνύει πως ακόμη και ένα μοντέλο με επαγγελματικό χαρακτήρα μπορεί να διαθέτει δυναμική εμφάνιση, δίχως να δείχνει αδιάφορο και άχαρο. Η ευμεγέθης μάσκα, με το αστέρι να δεσπόζει στο μέσο της, αναμένεται να αποτελέσει συχνό φαινόμενο στους ελληνικούς δρόμους, μια και το Citan προσφέρεται σε ευρεία γκάμα αμαξωμάτων -με μήκος από 3,937 έως 4,705 μέτρα– και εκδόσεων κινητήρων.
Από πλευράς κινητήρων, στην ελληνική αγορά το Citan θα διατίθεται στις εκδόσεις 109 CDI και 111 CDI, με κινητήρα turbo-diesel χωρητικότητας 1,5 λίτρων, με απόδοση 90 και 110 ίππους και ροπή 200 και 240 Nm αντίστοιχα, που συνδυάζονται με μηχανικό κιβώτιο πέντε σχέσεων. H Citan 112 είναι τούρμπο υπερτροφοδοτούμενη 1,2 λίτρων, με ισχύ 114 ίππους, ροπή 190 Nm και με εξάρι κιβώτιο, ενώ στο πλαίσιο της τεχνολογίας BlueEfficiency υπάρχει και σύστημα stop/start, προς όφελος της κατανάλωσης κάθε φορά που το αυτοκίνητο απενεργοποιείται. Σημειώστε πως αρχές Νοεμβρίου θα είναι διαθέσιμη η έκδοση 109 CDI, ενώ οι υπόλοιπες αναμένονται την άνοιξη.
Από πλευράς κινητήρων, στην ελληνική αγορά το Citan θα διατίθεται στις εκδόσεις 109 CDI και 111 CDI, με κινητήρα turbo-diesel χωρητικότητας 1,5 λίτρων, με απόδοση 90 και 110 ίππους και ροπή 200 και 240 Nm αντίστοιχα, που συνδυάζονται με μηχανικό κιβώτιο πέντε σχέσεων. H Citan 112 είναι τούρμπο υπερτροφοδοτούμενη 1,2 λίτρων, με ισχύ 114 ίππους, ροπή 190 Nm και με εξάρι κιβώτιο, ενώ στο πλαίσιο της τεχνολογίας BlueEfficiency υπάρχει και σύστημα stop/start, προς όφελος της κατανάλωσης κάθε φορά που το αυτοκίνητο απενεργοποιείται. Σημειώστε πως αρχές Νοεμβρίου θα είναι διαθέσιμη η έκδοση 109 CDI, ενώ οι υπόλοιπες αναμένονται την άνοιξη.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου