Στην "κούρσα" για τη μεγιστοποίηση της οικονομίας καυσίμου, η Ford αναπτύσσει ένα νέο σύστημα Hybrid EV+, που αρχικά θα το δούμε στα υβριδικά μοντέλα C-MAX Energi και Fusion Hybrid.
Με τη δυνατότητα πρόσβασης στο σύστημα πλοήγησης του αυτοκινήτου, το Hybrid EV+ "διαβάζει" τις συχνές στάσεις του οδηγού, π.χ. στην εργασία του ή στο σπίτι του. Όταν το λογισμικό σύστημα πρόβλεψης βεβαιωθεί ότι το αυτοκίνητο βρίσκεται μέσα στην ακτίνα (περίπου 200 μέτρα) μια συχνής στάσης, αυτομάτως η κίνηση γίνεται μόνο με ηλεκτρική ενέργεια, μειώνοντας αισθητά την κατανάλωση του καυσίμου και περιορίζοντας στο ελάχιστο τις εκπομπές CO2.
"Γνωρίζουμε, από την έρευνά μας, ότι οι οδηγοί των υβριδικών αυτοκινήτων, θέλουν να οδηγούν, όσο πιο συχνά γίνεται, με ηλεκτρική ενέργεια, ειδικά κοντά στους συνηθισμένους προορισμούς. Το Hybrid EV+ όχι μόνο προσφέρει αυτή τη δυνατότητα, αλλά δείχνει ότι η Ford βάζει, πάνω από όλα, τις ανάγκες των πελατών της", τόνισε ο Kevin Layden, διευθυντής του τμήματος τεχνολογίας και ηλεκτροκίνησης.
Να σημειωθεί ότι για όλους όσους "φοβούνται" τον "μεγάλο αδελφό", το σύστημα μπορεί να απενεργοποιηθεί πλήρως και να διαγράψει όλα τα αποθηκευμένα δεδομένα τους, όπως τη διεύθυνση κατοικίας ή εργασίας.
"Γνωρίζουμε, από την έρευνά μας, ότι οι οδηγοί των υβριδικών αυτοκινήτων, θέλουν να οδηγούν, όσο πιο συχνά γίνεται, με ηλεκτρική ενέργεια, ειδικά κοντά στους συνηθισμένους προορισμούς. Το Hybrid EV+ όχι μόνο προσφέρει αυτή τη δυνατότητα, αλλά δείχνει ότι η Ford βάζει, πάνω από όλα, τις ανάγκες των πελατών της", τόνισε ο Kevin Layden, διευθυντής του τμήματος τεχνολογίας και ηλεκτροκίνησης.
Να σημειωθεί ότι για όλους όσους "φοβούνται" τον "μεγάλο αδελφό", το σύστημα μπορεί να απενεργοποιηθεί πλήρως και να διαγράψει όλα τα αποθηκευμένα δεδομένα τους, όπως τη διεύθυνση κατοικίας ή εργασίας.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου