Το νέο RS4 Avant, το οποίο παρουσιάστηκε για πρώτη φορά το 2000 και φέτος επανέρχεται δυναμικά στην πάντοτε γεμάτη από εκπλήξεις Έκθεση της Γενεύης, θα διατίθεται αποκλειστικά σε στέισον βάγκον αμάξωμα και όχι, όπως συνέβη στο πρόσφατο παρελθόν, παράλληλα με το «κλασσικό» 4θυρο. Όπως εξηγούν οι ιθύνοντες της γερμανικής εταιρείας, η απόφαση αυτή ελήφθη με τρία κυρίως κριτήρια: πρώτον από το γεγονός ότι οι πωλήσεις της έκδοσης Avant ανέκαθεν «καπέλωναν» εκείνες της 4θυρης, ενώ, από εκεί και πέρα, η αύξηση της δημοτικότητας των εκδόσεων στέισον και κατ’ επέκταση η ολοένα και μεγαλύτερη… αποστροφή του κοινού προς τα «συνηθισμένα» σεντάν αμαξώματα φαίνεται ότι έπαιξαν έναν ιδιαίτερα αποφασιστικό ρόλο προς την κατεύθυνση αυτή. Επιπρόσθετα, η παρουσία της έκδοσης Sportback στη γκάμα του S5 παρέχει επαρκείς επιδόσεις και ανάλογα σπορτίφ χαρακτήρα για όσους επιθυμούν ένα ταχύ αυτοκίνητο με τέσσερις πόρτες.
Επιστρέφοντας στα του νέου RS4 Avant, οι ιθύνοντες της Audi φαίνεται να ακολούθησαν την πεπατημένη. Τόσο σε τεχνολογικό, όσο και σε σχεδιαστικό επίπεδο. Σε ότι αφορά το τελευταίο, οι διαφορές σε σχέση με τις πιο ταπεινές εκδόσεις, ακόμα και εκείνη με το αρχικό S, είναι κάτι παραπάνω από εμφανείς. Πιο συγκεκριμένα, νέο και πιο δυναμικό είναι το εμπρός μέρος, χάρη στην ανασχεδιασμένη μάσκα και τον πιο σπορτίφ προφυλακτήρα, ενώ το δικό τους ρόλο στον τομέα της αισθητικής παίζουν τόσο τα μεγαλύτερα τόξα των τροχών, οι 19άρες ζάντες (προαιρετικά ακόμα και 20 ιντσών), το μεγάλο πίσω σπόιλερ, το πιο αεροδυναμικό τελείωμα του πίσω προφυλακτήρα αλλά και μια πλειάδα άλλων «λεπτομερειών», όπως είναι για παράδειγμα το κάλυμμα των εξωτερικών καθρεπτών οι εξωτερικοί καθρέπτες.
Στον τομέα των μηχανικών μέρων, ξεχωρίζει, αν μη τι άλλο, ο κινητήρας, ο οποίος δεν είναι άλλος από τον γνωστό V8 ατμοσφαιρικό των 4,2 λίτρων της Audi. Η απόδοσή του είναι 450 ίπποι στις 8.250 σ.α.λ., ενώ η ροπή του ανέρχεται στα 430 Nm σταθερά από τις 4.000 έως και τις 6.000 σ.α.λ. Σύμφωνα με την εταιρεία, η επιτάχυνση από στάση έως τα πρώτα 100 χλμ./ώρα του νέου RS4 πραγματοποιείται σε μόλις 4,7 δλ., τη στιγμή που η τελική του ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ./ώρα (σε περίπτωση όμως που ο αγοραστής του το επιθυμεί, ο κόφτης απενεργοποιείται επιτρέποντας στο αμάξωμα να αγγίζει τα 280 χλμ./ώρα).
Στον τομέα των μηχανικών μέρων, ξεχωρίζει, αν μη τι άλλο, ο κινητήρας, ο οποίος δεν είναι άλλος από τον γνωστό V8 ατμοσφαιρικό των 4,2 λίτρων της Audi. Η απόδοσή του είναι 450 ίπποι στις 8.250 σ.α.λ., ενώ η ροπή του ανέρχεται στα 430 Nm σταθερά από τις 4.000 έως και τις 6.000 σ.α.λ. Σύμφωνα με την εταιρεία, η επιτάχυνση από στάση έως τα πρώτα 100 χλμ./ώρα του νέου RS4 πραγματοποιείται σε μόλις 4,7 δλ., τη στιγμή που η τελική του ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ./ώρα (σε περίπτωση όμως που ο αγοραστής του το επιθυμεί, ο κόφτης απενεργοποιείται επιτρέποντας στο αμάξωμα να αγγίζει τα 280 χλμ./ώρα).
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου