Την έκδοση που θα αποτελέσει την κορυφή της γκάμας της Cayenne αποκάλυψε η Porsche Cayenne Turbo S υπερέχει κατά 50 ίππους από την "απλή" Turbo, γεγονός που σημαίνει ότι ο γνώριμος οχτακύλινδρος twin-turbo των 4,8 λίτρων φτάνει πλέον τους 550 ίππους και τα 750 Nm ροπής.
Όπως επισημαίνει η Porsche η αύξηση ισχύος δεν έχει επηρεάσει τις τιμές κατανάλωσης και εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα που παραμένουν στα 11,5 λίτρα/100 χλμ. και σε 270 γρ./χλμ., αντιστοίχως.
Όσον αφορά τις επιδόσεις, φαίνονται να ανταποκρίνονται στον τίτλο του ισχυρότερου SUV της Porsche, καθώς, η Turbo S επιταχύνει από 0-100 χλμ./ώρα σε 4,5 δευτερόλεπτα (χρόνος βελτιωμένος κατά 2/10 του δευτερολέπτου σε σχέση με την Cayenne Turbo) ενώ, αυξημένη είναι και η τελική της ταχύτητα που ανέρχεται σε 283 χλμ./ώρα. Παράλληλα μια σειρά από συστήματα διασφαλίζουν ότι η οδική συμπεριφορά της Turbo S ανταποκρίνεται στο δυναμισμό που υπόσχεται. Έτσι στο βασικό της εξοπλισμό περιλαμβάνονται το σύστημα Dynamic Chassis Control το οποίο αξιοποιώντας υδραυλικές αντιστρεπτικές ράβδους, ελαχιστοποιεί τις κλίσεις του αμαξώματος στις στροφές, αλλά και τo Torque Vectoring Plus. Το βελτιωμένο σύστημα διαχείρισης ροπής της Porsche συνεργάζεται με το ηλεκτρονικά ελεγχόμενο μπλοκέ διαφορικό βελτιώνοντας το "κράτημα" του γερμανικού SUV αναλόγως με τις ανάγκες.
Προκειμένου η Porsche να σηματοδοτήσει και οπτικά την ισχυρότερη έκδοση του δημοφιλούς της SUV, του επεφύλαξε νέες ζάντες 21 ιντσών που παραπέμπουν στην 911 ενώ υπάρχουν κάποιες λεπτομέρειες σε γυαλιστερό μαύρο χρώμα στο αμάξωμα. Στο εσωτερικό κυριαρχεί η διχρωμία των δερμάτινων καθισμάτων και οι λεπτομέρειες από ανθρακονήματα.
Όσον αφορά τις επιδόσεις, φαίνονται να ανταποκρίνονται στον τίτλο του ισχυρότερου SUV της Porsche, καθώς, η Turbo S επιταχύνει από 0-100 χλμ./ώρα σε 4,5 δευτερόλεπτα (χρόνος βελτιωμένος κατά 2/10 του δευτερολέπτου σε σχέση με την Cayenne Turbo) ενώ, αυξημένη είναι και η τελική της ταχύτητα που ανέρχεται σε 283 χλμ./ώρα. Παράλληλα μια σειρά από συστήματα διασφαλίζουν ότι η οδική συμπεριφορά της Turbo S ανταποκρίνεται στο δυναμισμό που υπόσχεται. Έτσι στο βασικό της εξοπλισμό περιλαμβάνονται το σύστημα Dynamic Chassis Control το οποίο αξιοποιώντας υδραυλικές αντιστρεπτικές ράβδους, ελαχιστοποιεί τις κλίσεις του αμαξώματος στις στροφές, αλλά και τo Torque Vectoring Plus. Το βελτιωμένο σύστημα διαχείρισης ροπής της Porsche συνεργάζεται με το ηλεκτρονικά ελεγχόμενο μπλοκέ διαφορικό βελτιώνοντας το "κράτημα" του γερμανικού SUV αναλόγως με τις ανάγκες.
Προκειμένου η Porsche να σηματοδοτήσει και οπτικά την ισχυρότερη έκδοση του δημοφιλούς της SUV, του επεφύλαξε νέες ζάντες 21 ιντσών που παραπέμπουν στην 911 ενώ υπάρχουν κάποιες λεπτομέρειες σε γυαλιστερό μαύρο χρώμα στο αμάξωμα. Στο εσωτερικό κυριαρχεί η διχρωμία των δερμάτινων καθισμάτων και οι λεπτομέρειες από ανθρακονήματα.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου