Η Honda παρουσίασε στο Detroit θα παρουσιάσει την Coupe έκδοση του Accord σε μορφή πρωτότυπου, προτού παρουσιαστεί η έκδοση παραγωγής τον Σεπτέμβριο του 2012. Το Accord Coupe διαθέτει επιθετική και δυναμική σχεδίαση με τα στοιχεία αυτά να περνούν και στην έκδοση παραγωγής. Το πρωτότυπο διαθέτει κυψελοειδής μάσκα, αρκετά χρωμιομένα διακοσμητικά, ζάντες 20″, διπλές απολήξεις των εξατμίσεων, αεροτομή και LED φωτιστικά σώματα.
Μηχανικά το μοντέλο παραγωγής θα είναι διαθέσιμο με τρεις κινητήρες. Αρχικός είναι ένας νέος Earth Dreams τετρακύλινδρος 2.4-λίτρων απόδοσης 184 ίππων με 240 Nm ροπής και συνδυάζεται είτε με ένα 6-τάχυτο μηχανικό κιβώτιο, είτε με ένα συνεχώς μεταβαλλόμενης μετάδοσης CVT. Ακολουθεί ο V6 3.5-λίτρων απόδοσης 314 ίππων με 359 Nm ροπής. Συνδυάζεται είτε με ένα 6-τάχυτο μηχανικό κιβώτιο, είτε με 6-τάχυτο αυτόματο.
Τέλος υπάρχει και ένας υβριδικός κινητήρας στην έκδοση Accord Plug-in Hybrid, ο οποίος αποτελείται από έναν 2.0-λιτρο τετρακύλινδρο Atkinson κινητήρα βενζίνης απόδοσης 163 ίππων και από έναν ηλεκτροκινητήρα που τροφοδοτείται από μια μπαταρία ιόντων λιθίου 6 kWh. Συνδυάζεται με ένα CVT κιβώτιο και μπορεί να ταξιδέψει αποκλειστικά με χρήση του ηλεκτροκινητήρα για 25 χλμ περίπου με μέγιστη ταχύτητα 100 χλμ/ώρα. Όταν η μπαταρία φορτίζει μέσα σε λιγότερο από 4 ώρες μέσω απλής οικιακής πρίζας 12οV και μέσα σε 1.5 ώρα μέσω πρίζας 240V.
Τεχνολογικά το αυτοκίνητο θα έχει σύστημα ειδοποίησης αλλαγής λωρίδας, σύστημα ειδοποίησης τυφλού σημείου, σύστημα αποφυγής ατυχήματος, κάμερα οπισθοπορείας, σύνδεση Bluetooth αλλά και ένα σύστημα το οποίο μπορεί να σου διαβάσει τα SMS σου μέσω των ηχείων του αυτοκινήτου. Περισσότερες λεπτομέρειες μπορείς να βρεις στο δελτίο τύπου που ακολουθεί.
Τέλος υπάρχει και ένας υβριδικός κινητήρας στην έκδοση Accord Plug-in Hybrid, ο οποίος αποτελείται από έναν 2.0-λιτρο τετρακύλινδρο Atkinson κινητήρα βενζίνης απόδοσης 163 ίππων και από έναν ηλεκτροκινητήρα που τροφοδοτείται από μια μπαταρία ιόντων λιθίου 6 kWh. Συνδυάζεται με ένα CVT κιβώτιο και μπορεί να ταξιδέψει αποκλειστικά με χρήση του ηλεκτροκινητήρα για 25 χλμ περίπου με μέγιστη ταχύτητα 100 χλμ/ώρα. Όταν η μπαταρία φορτίζει μέσα σε λιγότερο από 4 ώρες μέσω απλής οικιακής πρίζας 12οV και μέσα σε 1.5 ώρα μέσω πρίζας 240V.
Τεχνολογικά το αυτοκίνητο θα έχει σύστημα ειδοποίησης αλλαγής λωρίδας, σύστημα ειδοποίησης τυφλού σημείου, σύστημα αποφυγής ατυχήματος, κάμερα οπισθοπορείας, σύνδεση Bluetooth αλλά και ένα σύστημα το οποίο μπορεί να σου διαβάσει τα SMS σου μέσω των ηχείων του αυτοκινήτου. Περισσότερες λεπτομέρειες μπορείς να βρεις στο δελτίο τύπου που ακολουθεί.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου