Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι η νέα, 5ης γενιάς Camaro θα ανάψει φωτιές, όπως και το παλιό μοντέλο που παρέμεινε στην παραγωγή από το 1967 μέχρι το 2002, φθάνοντας τις 4.800.000 μονάδες, ενώ σήμερα υπάρχουν στις ΗΠΑ πάνω από 1.000 σύλλογοι ιδιοκτητών Chevrolet Camaro. Η συνταγή της επιτυχίας του νέου μοντέλου είναι ότι αναβιώνει τα σχεδιαστικά χαρακτηριστικά του παλιού και ειδικά της "SS" του 1969. Με μήκος 4,73 μέτρα και τεράστιο μεταξόνιο 2,806 μέτρων, η πρωτότυπη Chevrolet Camaro βασίζεται στην πισωκίνητη πλατφόρμα, η οποία συνδυάζεται με ανεξάρτητες αναρτήσεις εμπρός και πίσω (γόνατα εμπρός και άξονα πολλαπλών συνδέσμων πίσω) σε αντίθεση με τη Ford Mustang, που διαθέτει άκαμπτο άξονα. Αν μη τι άλλο, το μηχανικό σύνολο που κρύβει το καπό είναι... γαργαλιστικό, μιας και πρόκειται για τον 6λιτρο, αλουμινένιο V8 κινητήρα LS2 της φίρμας, που αποδίδει 400 ίππους και συνεργάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων. Μάλιστα, ο κινητήρας αυτός διαθέτει και σύστημα Ενεργούς Διαχείρισης Καυσίμου "Active Fuel Management", το οποίο κλείνει τους τέσσερις κυλίνδρους για οικονομία καυσίμου, όταν ο κινητήρας έχει ελαφρύ φορτίο.
Οι υπεύθυνοι της GM έχουν πάρει τόσο σοβαρά την υπόθεση Camaro που στην έκθεση του Ντιτρόιτ τον περασμένο Ιανουάριο παρουσίασαν και μια ανοιχτή έκδοση του πρωτότυπου, που φιλοδοξεί φυσικά να αναστήσει την αντίστοιχη έκδοση των παλιών Camaro. Διαθέτοντας τα ίδια τεχνικά χαρακτηριστικά και παρόμοιες αναλογίες με το κουπέ, η ανοιχτή έκδοση δίνει μεγαλύτερη αίσθηση ελευθερίας στους μέχρι τέσσερις επιβάτες, χάρη στην υφασμάτινη οροφή της, που ανοιγοκλείνει ηλεκτρικά. Η ανοιχτή έκδοση παραγωγής αναμένεται το 2010, ένα χρόνο δηλαδή μετά την παρουσίαση της κλειστής. Ανυπομονούμε!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου