Κυριακή 16 Σεπτεμβρίου 2012

Aston Martin V8 Vantage Roadster

Η ιδέα μιας προσιτής -λέμε τώρα- Aston Martin υλοποιήθηκε στη V8 Vantage, που κυριολεκτικά γέμισε τα ταμεία της ευγενούς καταγωγής φίρμας. Η ανοιχτή, roadster έκδοση δείχνει να αποτελεί φυσική συνέχεια του νέου μοντέλου της βρετανικής φίρμας, που έπαψε να ανήκει στη Ford και πλέον είναι στα χέρια ομίλου επιχειρήσεων μεταξύ των οποίων συγκαταλέγεται και η Prodrive. Όπως και να έχει, η ουσία είναι ότι η διθέσια πισωκίνητη ανοιχτή έκδοση της "μικρής" Aston Martin είναι μια πραγματική πρόκληση.  
Ανάλογα μπορούν να χαρακτηριστούν και τα έξτρα 80 κιλά που προστέθηκαν στο συνολικό βάρος, λόγω του μηχανισμού της οροφής και των έξτρα ενισχύσεων του αμαξώματος, για τους 385 ίππους στις 7.000 σ.α.λ. και τα 41,8 χλγμ. στις 5.000 σ.α.λ. του hi tech, αλουμινένιου V8 κινητήρα των 4,3 λίτρων. Το μεθυστικό γουργουρητό του V8 και η κτηνώδης δύναμή του συνδυάζονται με εξωφρενικές επιδόσεις.  
Έτσι, ο χρόνος για τα 0-100 χλμ./ώρα έχει επιβαρυνθεί με μόλις 0,1'' σε σχέση με την coupe, όντας ακριβώς 5''. Η τελική ταχύτητα ξεπερνά τα 280 χλμ./ώρα και με δυο λόγια το μόνο που δεν λείπει από το φανταχτερό roadster είναι οι δυναμικές επιδόσεις. Οι τυχεροί πελάτες μπορούν να διαλέξουν μεταξύ δύο κιβωτίων, ενός αυτόματου σειραϊκού 6 σχέσεων με paddle στο τιμόνι και ενός συμβατικού εξατάχυτου χειροκίνητου.  
Η ουσία είναι όμως ότι κάθε στιγμή, σε κάθε δρόμο, η ανοιχτή Aston Martin δικαιώνει τον οδηγό της και δικαιολογεί την ύπαρξη και το μεγάλος κόστος της. Όσο και αν o μεθυστικός της ήχος σε σπρώχνει στην υπερβολή, σε κάνει παρ' όλ' αυτά να νιώθεις απόλυτα σίγουρος για τον έλεγχο τόσης δύναμης και ορμής. Με συγκλονιστικό τιμόνι και επικά φρένα (αεριζόμενοι δίσκοι σε κάθε τροχό), εξαιρετικά γρήγορη παντού, ακλόνητη σε καμπές, ευκίνητη σε πιο κλειστές στροφές, η roadster Aston Martin ρέει από στροφή σε στροφή ακόμα και σε πιο στενά κομμάτια.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου