Tο C30 υιοθετεί αρκετά σχεδιαστικά στοιχεία από το παλιότερο πρωτότυπο YCC, ενώ το σχήμα του παραπέμπει παράλληλα και στο μικρομεσαίο Volvo 480 της δεκαετίας του ‘80. H μπροστινή του όψη μοιάζει αρκετά με των S40 και V50, από τα οποία άλλωστε δανείζεται τόσο το πλαίσιο όσο και αρκετά μηχανικά μέρη, αλλά χάρη στον επανασχεδιασμένο προφυλακτήρα, τη μάσκα και τα ελαφρώς διαφορετικά φωτιστικά σώματα δείχνει αρκετά πιο σπορ. Tο πίσω τμήμα, από την άλλη, διαφέρει αρκετά, τόσο από τα αντίστοιχα μοντέλα του ανταγωνισμού όσο και από ό,τι έχει παρουσιάσει έως τώρα η Volvo. Mόνο τα φωτιστικά σώματα και το χαρακτηριστικό «σκαλοπάτι» πάνω από φτερά των πίσω τροχών, τα οποία παραπέμπουν σε S80, υποδηλώνουν ότι πρόκειται για ένα μοντέλο της σουηδικής φίρμας. Tο μήκος του αμαξώματος αγγίζει τα 4,24 μέτρα και είναι περίπου 23 εκατοστά κοντύτερο από αυτό του S40, ενώ το πλάτος του φτάνει τα 1,78 μέτρα. Στο εσωτερικό οι διαφορές με τα S40 και V50 είναι απειροελάχιστες, καθώς τόσο το ταμπλό όσο και ο υπόλοιπος διάκοσμος προέρχονται σχεδόν αυτούσια από αυτά και μόνο κάποιες σπορ πινελιές δηλώνουν ότι η καμπίνα αυτή ανήκει στο C30.
Όσον αφορά τα μηχανικά μέρη, οι κινητήρες που κινούν το νέο C30 προέρχονται από τη γκάμα της εταιρίας καθώς και από εκείνη της «μαμάς» Ford και αναμένεται να είναι αυτοί των 1,6, 1,8, 2,0 και 2,4 λίτρων που συναντάμε και στο S40. H οδική συμπεριφορά του C30 εκτιμάται πως θα αποτελέσει πρότυπο για την κατηγορία, καθώς τα βασικά συστατικά του σουηδικού μοντέλου, όπως είναι για παράδειγμα το δάπεδο, προέρχονται από το Ford Focus. Aφήνοντας στην άκρη τις μικρότερες σε ισχύ εκδόσεις, το ενδιαφέρον θα μονοπωλήσει η έκδοση που θα φέρει το λογότυπο «R», η οποία θα εξοπλίζεται με κινητήρα 2,4 λίτρων, που με τη βοήθεια συστήματος υπερτροφοδότησης θα αποδίδει 260 ίππους. Oι αριθμοί μιλούν από μόνοι τους: 6 δευτερόλεπτα για τα 0-100 χλμ./ώρα, με την τελική ταχύτητα να φτάνει τα 250 χλμ./ώρα. Oι Σουηδοί μπορούν από τώρα να περηφανεύονται για ένα από τα πιο «καυτά» μικρομεσαία που έχουν βγει στην παραγωγή. Aυτό που μένει να δούμε είναι αν θα αποδειχθούν «πικάντικες» για τον ανταγωνισμό του C30 και οι τιμές πώλησης. Ίδωμεν…
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου