Από τα πλέον παρεξηγημένα μοντέλα που κυκλοφορούν στην ελληνική αγορά είναι το Legacy της Subaru. Το συναντάς πιο σπάνια και από Impreza WRX STI και ας κοστίζει τα μισά του χρήματα, ενώ αν συμβιώσεις μαζί του θα καταλάβεις ότι δεν αξίζει τόσο περιορισμένη ανταπόκριση. Στην Αμερική τα πράγματα είναι εντελώς διαφορετικά. Τα πολλά κυβικά δεν αποτελούν πρόβλημα για τη συντήρηση του αυτοκινήτου, ενώ και το σχεδιαστικό πακέτο αρέσει και με το παραπάνω. Γι' αυτό άλλωστε και στο παρελθόν γνώμονας της εταιρείας ήταν η συγκεκριμένη αγορά.
Την καλύτερη αίσθηση από τους επιβάτες την έχει σίγουρα ο οδηγός, αφού η θέση οδήγησης δίνει πολλούς πόντους στο Legacy. Ας είναι καλά ο δίλιτρος επίπεδος κινητήρας, που μπορεί να μην ενθουσιάζει με την ισχύ και τις επιδόσεις του, χαμηλώνει όμως το κέντρο βάρους σε τέτοιο σημείο που να χαίρεσαι να το οδηγείς. Ο επιλογέας των έξι σχέσεων είναι (παραδοσιακά για Subaru) κάπως δυσκίνητος, ενώ και το πεντάλ του συμπλέκτη θα σε κουράσει στην κίνηση της πόλης. Στο θέμα της ανάρτησης, ο συνδυασμός McPherson εμπρός και πολλαπλών συνδέσμων πίσω επιτρέπουν εξαιρετικά άνετες μετακινήσεις, αφού η ύπαρξη συμμετρικής τετρακίνησης δίνει το περιθώριο στους Ιάπωνες να αποφύγουν τη σφιχτή ρύθμισή της. Το Legacy δίνει κίνηση μόνιμα στους τέσσερις τροχούς και με τη βοήθεια τριών διαφορικών μεταφέρει τη ροπή σε ποσοστό 50/50 ανάμεσα στους δύο άξονες.
Χάρη στη συμμετρική τετρακίνηση μπορείς να εξαντλήσεις τη δύναμη του δίλιτρου boxer στις στροφές, χωρίς την παραμικρή απώλεια πρόσφυσης. Στα συν και το σύστημα διεύθυνσης με υδραυλική κρεμαγιέρα που μεταφέρει με ακρίβεια στο δρόμο τις εντολές του οδηγού. Και επειδή παραπάνω μιλήσαμε είπαμε για τον πλούσιο εξοπλισμό, καλό θα είναι να το δικαιολογήσουμε. Το Legacy από τη βασική του κιόλας έκδοση διαθέτει -μεταξύ άλλων- ABS, ESP, 6 αερόσακους, ζάντες αλουμινίου, ηλιοροφή, cruise control και ηλεκτρικά καθίσματα, και ζητά 31.900 € (η ελληνική αντιπροσωπεία κάνει δώρο την αύξηση του ΦΠΑ). Αρκετά λιγότερα από ανταγωνιστικά μοντέλα, όπως τα ισχυρότερα Saab 9-3 2.0Τ και Audi A4 1.8 TFSI quattro.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου