Η Saab γνωρίζει καλά πως το κοινό της αποτελείται από ιδιαίτερα απαιτητικούς οδηγούς που θέλουν συνεχώς το κάτι παραπάνω για να παραμένουν πιστοί στις επιλογές και τις αξίες τους. Πρώτη και κυριότερη αξία είναι σίγουρα η ύπαρξη τετρακίνησης, που είναι γνωστή στα τελευταία μοντέλα της σουηδικής εταιρείας (με το σηματάκι XWD) και αποτελείται από πολύδισκο ηλεκτροϋδραυλικό συμπλέκτη Haldex 4ης γενιάς. Το σύστημα αυτό είναι ένα από τα πλέον εξελιγμένα συστήματα τετρακίνησης, και κατανέμει τη ροπή σε ποσοστό μέχρι και 100/0 (και το αντίστροφο) μεταξύ των δύο αξόνων, προσφέροντας ακρίβεια στο δρόμο και καλύτερη κατανάλωση καυσίμου.
Η άλλη μεγάλη αξία των σουηδών είναι οι επιδόσεις που προέρχονται από υπερτροφοδοτούμενα σύνολα, όπως το δίλιτρο της δοκιμής μας, που μετά την εργοστασιακή αναβάθμιση της έκδοσης sport αποδίδει 240 ίππους αντί για 210 που αποδίδουν οι υπόλοιπες εκδόσεις του δίλιτρου 9-3 Aero. Για τους «αχόρταγους» φίλους της Saab, η αναβάθμιση των 30 ίππων και των 5,1 χλγμ. ροπής (35,7 από 30,6 χλγμ.) σημαίνει πολλά όσον αφορά το πρεστίζ της εταιρείας. Στην πράξη, η ανεβασμένη πίεση του turbo κάνει ακόμη πιο γρήγορο το τετρακίνητο σεντάν, που μπορεί να μην του έλειπε η ισχύς, όμως η αλήθεια είναι ότι πίσω από το τιμόνι του αισθάνεσαι ακόμη καλύτερα που μπορείς να φθάσεις τα 0-100 χλμ./ώρα σε 7,3'' και να ταξιδέψεις με ασφάλεια και ταχύτητα ανεξάρτητα από τις καιρικές συνθήκες.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου