Πρόκειται για τον αντικαταστάτη του 207, που θα προσφέρεται σε τρίθυρο και πεντάθυρο αμάξωμα και με μία ευρεία γκάμα κινητήρων. Αρχικά, ο υποψήφιος αγοραστής έχει να επιλέξει ανάμεσα στη βενζινοκίνητη έκδοση 1.4 με 95 ίππους (από 13.790 €) και στην ντίζελ ίδιας χωρητικότητας με 68 ίππους (από 14.250 €). Εδώ να πούμε πως όλες οι εκδόσεις ντίζελ (υπάρχουν και οι μεγαλύτερες 1.6 με 92 και 115 ίππους) δεν επιβαρύνονται με τέλη κυκλοφορίας καθώς η εκπομπή CO2 είναι κάτω από 99 γρ./χλμ. Τον Ιούνιο ήρθε η βενζινοκίνητη τρικύλινδρη έκδοση 1.2 με 82 ίππους, ενώ το Σεπτέμβριο θα δούμε και την επίσης τρικύλινδρη 1.0 με 68 ίππους. Από το νέο έτος θα λανσαριστεί η έκδοση 1.6 Turbo με 155 ίππους, καθώς και η ντίζελ των 1,6 λίτρων, ενώ αργότερα θα υπάρξει και υπερτροφοδοτούμενη (βενζινοκίνητη) έκδοση 1.2 με απόδοση περίπου 110 ίππους.
Σε σχέση με το 207, το 208 έχει μικρύνει κατά 7 εκ. σε μήκος (συνολικό 3,96 μέτρα) και κατά 2 εκ. σε πλάτος και ύψος (συνολικά, 1,46 και 1,74 μέτρα αντίστοιχα). Παρά τη μείωση των εξωτερικών διαστάσεων οι χώροι είναι ικανοποιητικοί για τους επιβάτες, ενώ το πορτμπαγκάζ προσφέρει 285 λίτρα. Η Peugeot κάνει ιδιαίτερη αναφορά στον εξοπλισμό του αυτοκινήτου, προβάλλοντας ιδιαίτερα την πολυλειτουργική οθόνη αφής 7 ιντσών που προσφέρεται στο 80% της γκάμας.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου