Πόσο δύσκολο είναι για μία εταιρεία να βελτιώσει ένα απoλύτως επιτυχημένο μοντέλο; Την απάντηση σε αυτό το ερώτημα δίνουν οι ιθύνοντες της Nissan, οι οποίοι δηλώνουν, ότι κύριος γνώμονάς τους στη δημιουργία του εξελιγμένου X-Trail στάθηκαν οι εμπειρίες που αποκόμισαν οι ιδιοκτήτες του προηγούμενου μοντέλου. Κάτι που κρίθηκε απαραίτητο, καθώς ο προκάτοχος του νέου αυτοκινήτου αποτέλεσε ένα ολοκληρωμένο -κατά γενική ομολογία- αυτοκίνητο και δη με επιτυχημένη εμπορική πορεία. Για του λόγου το αληθές, η Nissan, όταν λανσάρισε το Χ-Trail, ανέμενε ετήσιες πωλήσεις της τάξεως των 23.000 μονάδων ανά έτος. Το αποτέλεσμα ήταν το X-Trail να πουλά περί τις 54.000 αυτοκίνητα, κατά μέσο όρο, ανά έτος παραγωγής.
Οι άνθρωποι της Nissan δεν ήθελαν να περιορίσουν τις εκτός δρόμου ικανότητες του X-Τrail, προς όφελος της εντός δρόμου συμπεριφοράς, όπως κάνουν άλλοι κατασκευαστές SUV. Έτσι, εξόπλισαν το νέο μοντέλο με ένα εξελιγμένο σύστημα τετρακίνησης, το οποίο ονομάζουν "All Mode". Επίσης, στον εξοπλισμό υπάρχει και υποβοήθηση στο ξεκίνημα σε ανηφόρες, καθώς και σύστημα ελέγχου της καθόδου. Το σύστημα τετρακίνησης προσφέρει τρεις επιλογές: με κίνηση στους εμπρός δύο τροχούς, με αυτόματη κατανομή της ροπής ανάμεσα στους δύο άξονες και με "κλείδωμα' του ηλεκτρομαγνητικού συμπλέκτη. Oι γωνίες προσέγγισης και διαφυγής, αντίστοιχα, είναι στις 28 και 23 μοίρες, παρέχοντας στο αυτοκίνητο μεγάλες off road δυνατότητες.
Οι άνθρωποι της Nissan δεν ήθελαν να περιορίσουν τις εκτός δρόμου ικανότητες του X-Τrail, προς όφελος της εντός δρόμου συμπεριφοράς, όπως κάνουν άλλοι κατασκευαστές SUV. Έτσι, εξόπλισαν το νέο μοντέλο με ένα εξελιγμένο σύστημα τετρακίνησης, το οποίο ονομάζουν "All Mode". Επίσης, στον εξοπλισμό υπάρχει και υποβοήθηση στο ξεκίνημα σε ανηφόρες, καθώς και σύστημα ελέγχου της καθόδου. Το σύστημα τετρακίνησης προσφέρει τρεις επιλογές: με κίνηση στους εμπρός δύο τροχούς, με αυτόματη κατανομή της ροπής ανάμεσα στους δύο άξονες και με "κλείδωμα' του ηλεκτρομαγνητικού συμπλέκτη. Oι γωνίες προσέγγισης και διαφυγής, αντίστοιχα, είναι στις 28 και 23 μοίρες, παρέχοντας στο αυτοκίνητο μεγάλες off road δυνατότητες.
Οι κινητήρες με τους οποίους η Nissan εξοπλίζει το X-Trail είναι τέσσερις, εκ των οποίων οι τρεις νέοι. Ο 4κύλινδρος 16βάλβιδος κινητήρας των 2,5 λίτρων του προηγούμενου μοντέλου υπάρχει και σε αυτό, αλλά αναβαθμισμένος. Αποδίδει πλέον 169 ίππους στις 6.000 σ.α.λ. και 23,8 χλγμ. ροπής στις 4.400 σ.α.λ. Ο μικρότερος βενζινοκινητήρας είναι χωρητικότητας 2 λίτρων, με απόδοση 140 ίππων στις 6.000 σ.α.λ. Επίσης διατίθενται και δύο υπερτροφοδοτούμενοι πετρελαιοκινητήρες, χωρητικότητας 2,0 λίτρων, με απόδοση 150 και 173 ίππων.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου